Science Nyheder for Kids

Science nyheder for børn omfatter videnskab legetøj , videnskab værktøjer , videnskab kits og videnskab udstyr til pædagogiske hobbyer , såsom insekt samlinger. Disse legetøj kan bruges til rekreative sjov eller for at udføre videnskabelige eksperimenter derhjemme. Næste gang der er en ferie, fødselsdag eller andre særlige lejlighed , få dit barn et stykke legetøj , hun kan lære noget med . Science Toys
opførelsen af ​​et svævefly gør det muligt at flyve .

Videnskabelige legetøj få børnene til at tænke over figurer , rum, tyngdekraft , kraft , bevægelse og andre videnskabelige begreber. De viser, hvordan objekter interagerer med rummet, kraft og bevægelse i verden, og hvorfor. Sådanne legetøj omfatter Slinkys , snurretoppe , balancering fugle , glød stokke , klistrede hænder , kit og Play - Doh og modelfly eller svævefly , blandt andre.

Science Tools

Science Tools inspirere børn til at udforske. Blandt de naturvidenskabelige værktøjer, du kan købe for et barn omfatte simpel teleskoper forstørrelsesglas , kompasser , måleværktøj (såsom bægre, målebånd og skalaer ) og magnet sæt. Hvis dit barn er kreativ, har ham skabe sine egne videnskabelige projekter med sine tilgængelige værktøjer. Oprette og gennemføre ugentlige videnskabelige eksperimenter ved huset. Tag dit barn udenfor i baghaven eller ud til parken og opdage noget nyt om miljøet omkring dig.
Science Kits

Komplette videnskab kits er tilgængelige købes , mange af dem sat sammen til eksperimenter egnede for børn. Science kits spænder fra alt-i- én teleskop kits (med et diagram af planeter og data optagelse værktøjer ) til en model læges kit og guide, der lærer børn at sy op sår ordentligt. Spørg dit barn , hvad hendes interesser er, så køb en videnskab kit, der giver hende mulighed for at udforske sine egne spørgsmål og lidenskaber.
Science Hobby

Mange børn har naturligt spørgsmål og kuriositeter om verden. Dit barn kan gå udenfor, grave op snegle og bede om at holde dem som kæledyr, eller indsamle klipper af en bestemt farve. Inspire dit barns naturlige kuriositeter med videnskab nyheder , der fremmer hendes hobbyer . Sådanne poster omfatter samlerobjekter kits (herunder containere og displays) , informative bøger , cd'er og dvd'er og gratis science værktøjer, der hjælper dit barn i hendes eventyr , såsom skovle, spande, måleværktøj , handsker, lommelygter , beskyttelsesbriller og en optagelse tidsskrift.
hoteltilbud