Hvad er plante steroider

? Steroider er organiske forbindelser findes i hele plante-og dyreriget . De omfatter hormoner, såsom testosteron og østrogen og lipid- kolesterol. Anabolske steroider, som bruges af nogle sportsfolk som produktionsfremmere , er ikke i samme kemiske familie . I planter , steroider er vigtige kemikalier , der stimulerer vækst. Disse væksthormoner er blevet undersøgt både for deres naturlige funktion og deres potentiale som afgrøde - boostere. Brassinosteroider

Plant steroider kaldes brassinosteroider . Disse kemikalier findes i alle planter og regulere deres fysiske udvikling. Nogle muterede planter er født med en mangel på brassinosteroider . Denne vegetation ikke klare sig godt , bliver ufrugtbar og plaget af hæmmet vækst .
Plant Steroider Vs. Andre steroider

Ligesom hos mennesker og dyr , plante steroider sende signaler til at øge væksten. Derudover brassinosteroider hjælpe celledifferentiering . De hjælper stamceller - celler, der endnu ikke har fundet en funktion - bliver tildelt til deres rette områder. Men " ScienceDaily " forklarer at plante sterioids "-funktion meget forskelligt på celleniveau . " Vegetabilske og animalske celler har receptorer , der registrerer steroider. Den grundlæggende forskel er, at disse receptorer findes i kernen af dyreceller , mens plante- receptorer på cellernes uden membraner.

Kinaser

Zhi -Yong Wang og Wenqinag Tang af Carnegie Institution Institut for Plantebiologi gennemført en undersøgelse for at isolere brassinosteroider og vurdere hormon rolle . Teamet koncentrerede sit arbejde på proteiner kaldet kinaser . For brassinosteroider til at arbejde, skal de først signaleret af kinaser , der er kendt som brassinosteroid signalering kinaser ( BSKs ) .
Kunstig Brug

Efter Zhi- Yong Wang og Wenquinag Tang undersøgelse , konkluderede de, at udnytte plante steroider kan føre til større udbytter . , En undersøgelse af Ana Cano af Consejo Superior de Investigaciones Científicas ( CSIC ) i Spanien opdagede dog, at det modsatte er tilfældet . Fordi brassinosteroider kontrol hvilke celler opnår deres respektive funktion , overdreven udsættelse for disse hormoner forårsagede cellerne til at differentiere for hurtigt. Som et resultat, undlod planterne til at vokse.