Definition af eksterne Tilsynsmyndigheder inden Biologi

en organismes celler er påvirket af en række genetiske faktorer. Disse genetiske faktorer er normalt signaler , der fortæller cellen , hvad de skal gøre. Signalerne er afgørende for kvaliteten vævsfunktion . Eksterne regulatorer er en type af genetisk faktor, der påvirker cellefunktioner . I modsætning til deres kolleger , interne regulatorer , eksterne regulatorer er en vanskelig faktor til at beregne. Regulators

Ifølge en 2004 pressemeddelelse udsendt af Salk Institute for Biological Sciences , regulatorer er proteiner , der styrer en celle at vokse, kopiere eller udføre en handling. For eksempel har Salk Institute opdagede en sådant protein , der skifter stamceller til eller fra i den menneskelige hjerne.
Interne og eksterne

Der er to hovedtyper af regulatorer : interne regulatorer og eksterne myndigheder. Interne regulatorer er proteiner, der findes udelukkende i en celle. Derfor er cellulære handling fra en intern regulator kun udføres, når de interne proteiner reagere på en bestemt måde. Eksterne regulatorer , dog er proteiner, der kommer fra lande uden for cellen. Disse proteiner fungerer som meddelelser , der dikterer , hvad cellen skal gøre.
Betydningen

Eksterne regulatorer er unikke, fordi de proteiner, kommer som uden meddelelser. Proteinerne er normalt fra hormonelle og cellulær feedback, hvilket giver cellen et nyt sæt af instruktioner. De mest almindelige ordrer fra disse eksterne regulator -proteiner er at udvide eller sinke cellecyklussen. Cellecyklus er replikering af celler. Når der er behov for flere celler , som når kæmper en infektion , de eksterne regulatorer fortælle immunceller (f.eks , hvide blodlegemer ) for at gøre mere ud af sig selv.
Danger