Ideer til en Kid Skole Geografi Projekt

Emnet for geografi faktisk indeholder en række Geologisk Institut, herunder urbanology , sociologi, meteorologi og flere andre discipliner. Geografisk videnskab indeholder oplysninger om større jord formationer , tektoniske plader og særlige funktioner som enkelte bygninger og street -netværk. Denne tværfaglige sort resulterer i mulighederne for et barns skole geografi projekt , der kombinerer videnskab med kunst , sociologi og matematik. Kort og Kartografi
kartografi er relateret til geografisk videnskab .

Arbejde med kort er et godt sted at starte med ideer til et barns skole geografi projekt. En meget ung studerende kan tegne og forstå en rudimentær kort , selv om det er lige fra hans hus til et velkendt sted som en park. Plot out kortet sammen , ikke at forglemme at trække i broer , bakker , vandløb, og stemple dem . Mere avancerede studerende kan bygge digitale kort bruge computere eller lære både geografi og historie ved at studere gammeldags kort. Alle disse eksempler kan ændres for at passe til en bred vifte af klassetrin og kan bruges til projekter i klassen eller til hjemmearbejde.

Science Fair Projekter

videnskab fair projekt om tektoniske plader , tidevandsenergi , tyngdekraft eller stof og energi omfatter også geografi , selvom de studerende ikke bliver gjort opmærksom på det. Eksperimenter geografi -relaterede videnskabelige projekter kan omfatte arbejdsmodeller af naturlige funktioner ( som vandfald eller vulkaner ) . Hvis en studerende er usikker på deres emne for en videnskab fair projekt og har brug for inspiration , derefter kombinere geografi med et emne den studerende nyder. For eksempel kan en studerende , der kan lide matematik lave et projekt med fokus på byplanlægning eller digital kartografi .
Diasshows og modeller
En videnskab fair projekt om vulkaner omfatter geografisk videnskab .

Favorite geografi projekter er visuelle skildringer af jordens overflade og funktioner af interesse. En model af en vulkan eller et lokale stadion kan være både et geografi projekt og en kunst , byplanlægning eller geologi lektion. For at gøre dette til en mere detaljeret projekt, der kan engagere den enkelte studerende eller en hel klasse , gør dioramas hjælp skalamodeller at de studerende kan mode og samle. Dette kan også integreres med en kartografi lektion eller en enhed på skiftende jord formationer i en geologi klasse.
Miljøforkæmpelse

Brug geografi at lære eleverne om en række forskellige discipliner og nye videnskabelige opdagelser . Økologi er en af ​​de nyere videnskaber på dette område. Når en instruktør komponerer en lektion plan om en olieforurening , en truet art eller klimaændringer , er de også geografi i læringsprocessen . Projekter om lokal og regional økologi og geografi kan forenkles for yngre elever ved hjælp af modeller og farverige kort .