Sådan får til Mt. Pyre i Sapphire

" Pokemon Sapphire Version " er et videospil designet af Nintendo. I spillet , gå spillerne på eventyr , deltage i kampe og bekæmpe skurke at score point og gå videre i niveauerne. Mt . Pyre er et sted, hvor kampene finder sted mod Team Aqua, som er en af ​​dine konkurrenter. Mt . Pyre er et bjerg , der eksisterer i Lilycove City, men du er nødt til at gå ud af din måde at få adgang til det . Instruktioner

Ankomst til Lilycove City. Drej til venstre som du ankommer, der tager dig til Route 121. . Flyt mod vandet ved at følge stien , der ligner en labyrint. Du vil ikke være i stand til at skære ned nogen træer i vejen , så du kan være nødvendigt at benytte alternative ruter. Approach dock ved vandet. Dette bringer dig til Route 122. .

Surf over vandet , efter sporet af bjerge og klipper. Drej til højre , så du kommer til indgangen af bjerget - det er Mt. Bål . Gå ind af Mt. Bål , som i sidste ende tager dig gennem et lille kammer .

Tal til de to tegn , hilser du inde, og følg stien mod venstre . Dette bringer dig tilbage uden for Mt. Bål . Kravl op ad bjerget efter sporet. De vandrette linjer ligner trapper - du skal passere over de " trappen " at klatre.

Pluk punkter langs vejen op . Vær forsigtig, fordi jo højere du klatre , tåge og skyer bevæger sig ind og begynde at sløre din vision. Dine modstandere vil møde dig på toppen af ​​Mt . Bål . Kæmp modstanderne at gøre det til det næste niveau.