Hvordan man kommer til WR i MapleStory

Wind Raiders er en spøgelsesagtig gruppe af krigere i " MapleStory " , der engang tjente som soldater på Crimsonwood . Wind Raiders bære en én-hånds armbrøst med ild energi. Soldaterne oplade op først og derefter ramte deres fjender med en kraftig stjerne hit. De bor i huler i Crimsonwood Mountain og langs stien Phantom Forest i Masteria . Men for at komme til vinden Raiders , skal du , for at nå frem til et kort kaldet Lavere Ascent i Crimsonwood Mountain. Instruktioner

Start på Town Center & 1st Ave. Dette er dit udgangspunkt.

Gå op i elevatoren til at komme til New Leaf By Town Street. Gå til venstre . Dine landmærker er Duane Reade og Big Bear læner op mod en bygning.

Gå ned den hvide mursten sti , når du ser Cassandra , der har en lilla tørklæde omkring hendes hår , og derefter pass Corine Taru Ånd. Du vil se en hvid eller lys grå NLC taxa .

Ride i NLC taxa. Klik på " NLC Taxi" og taxa vil tage dig til det palæ i Phantom Forest: . Haunted House

Gå gennem Phantom Skov og gå gennem den mystiske cirkel
6 .

Gå op et par blokke at komme til Bent Tree . Du vil se et reb. Kravl op rebet og gå ind i rødlig glød portalen igennem træet åbning til venstre for at komme til Phantom Forest: Død mands Gorge

Walk indtil du ser et træ med et rødt skær ( portalen. ) gennem Død Mands Gorge. Gå inde i åbningen , der er mellem den store fyr ved navn Joko og pigen med brunette hår , Lona . Du vil ende op på Twisted Paths .

Walk passere to skov åbninger , indtil du ser åbningen tredje skov ( portal ) med en rød glød og gå igennem den. Du kan være nødt til at kæmpe mod de små hvide spøgelser , mens du går . Du vil ende op på en anden sti på Twisted Paths .

Walk mod venstre , indtil du ser den anden portal og gå igennem den. Du vil ende op på Phantom Forest: Crossroads

Fortsæt gå til venstre i Phantom Forest: . Crossroads . Gå til anden portal og indtaste stien . Denne næste fase har niveau monstre høje . Inden du indtaster , skal du vælge et våben kaldet Mørk Sight . Du vil være på Phantom Forest: Glemt Sti
11 <​​p> Gåtur mod din højre på Glemt sti indtil du ender i en blindgyde , og derefter hoppe på mursten til venstre. . Walk og hoppe langs stien , indtil du når en anden portal . Indtast portalen at ankomme til Crimsonwood Mountain: Valley of Heroes 1.

Gå bare lidt langs stien . Stop og vent på de bevægelige stang til at flytte. Hop op mursten sti. Hop fra hver vandresti , indtil du se stien igen mod venstre. Hop op stien. Dette er den anden vandresti . Hold gå den anden vej, går til venstre, indtil du ser et reb.

Kravl op rebet til hovedet mod højre. Dette er den tredje vandresti .

gå, indtil du ser en anden reb og klatre opad . Fortsæt med at bevæge sig mod højre og hoppe op et par mursten og derefter hoppe ned. Fortsæt med at gå bare en lille smule , indtil du ser den bevægende pol. Vent på stangen til at flytte og derefter klatre op ad mursten trin hurtigt , indtil du ser et reb.

Kravl op rebet og hop mod venstre trappen i mursten , indtil du når toppen af trapper før stangen slår dig ned . Vent til pol til at flytte.

Hop ned ad stien af mursten og bevæge sig mod den rette vej af mursten flytte opad , indtil du ser en portal med en brunlig mursten design. Gå inde i portalen at indtaste Crimsonwood Mountain: Valley of Heroes 2.

Efterår hurtigt nedad, når du ser rebet til højre. Hold hoppe ned, indtil du er i en sti under den bevægelige stang . Du vil se et reb , men ikke klatre første reb . Hold gå , indtil du ser den anden reb . Vent på stangen til at flytte ud af vejen til at klatre op rebet.

Flyt mod højre , indtil du ser en anden reb og klatre op og bevæge sig mod højre . Vent til bevægelige stang for at flytte ud af vejen og springe op ad stien mod højre, derefter venstre, indtil du ser et kryds, derefter bevæge sig mod højre igen . Holde vil indtil du ser et reb

Kravl op rebet og bevæge sig mod højre , indtil du ser en brunlig mursten portal og indtaste portal til at gå til Crimsonwood Mountain: . Lavere Ascent , hvor du vil finde the Wind Raiders .