Sådan får Past Cave i Pokemon

" Pokemon Yellow" er den sidste rate af den første generation af Pokemon spil . "Yellow " følger den samme generelle historie som den oprindelige rød, blå og grøn , men tweaks visse elementer for at være tættere på anime, som starter du med Pikachu snarere end Bulbasaur , Charmander , eller Squirtle . Efter at slå hovedhistorien , kan spillerne udfordre Elite Four, samt gå til det niveau er kendt skiftevis som Unknown Dungeon eller Cerulean Cave for at fange Generation One stærkeste Pokémon , Mewtwo . Instruktioner

Indtast hulen. Gå til Cerulean City og gå over broen mod nord. Der er en krop af vand på din venstre side. Brug en vand Pokemon at surfe over vandet til hulens indgang . På tidligere ture , ville en vagt have holdt dig ud , men efter at have besejret Elite Four første gang , han er ikke længere er der .

Find stigen. Fra indgangen , gå til venstre , så surf over vandet , indtil du kan komme længere . Stigen vil være i et almindeligt syn der . Gå op det .

få den anden stigen. Efter klatring den første stigen , gå ned en skærm , derefter til venstre. På det næste kryds, gå til højre, så op , derefter til højre igen. Dette vil bringe dig til to veje at gå op . Tag den højre sti. I slutningen af ​​denne vej vil være stigen, som du bliver nødt til at stige ned.

Find den tredje stigen. Fra bunden af ​​den anden stige , følg stien til venstre, indtil den slutter. Følg nedad, derefter tage trappen i slutningen af ​​det. Stigen er på toppen af ​​trappen.

Gå til næste stigen. Fra den tredje stigen , tage den vej , der går opad, indtil det slutter , og derefter tage stien på højre side . Gå til bunden af ​​skærmen , og derefter gå til højre. Stigen vil være i det højre hjørne af dette rum . Gå ned ad den .

Kravl endnu en stigen. Den tidligere stige sætter dig i spidsen for et sæt trapper . Gå ned ad dem . Tag den højre sti , indtil du finder en stige for dig at klatre.

Go down to stiger. Den sidste stigen vil sætte dig på en vej, der kun går én vej . Følg det, og derefter gå ned af stigen i slutningen. Denne stigen vil sætte dig på en anden ensrettet vej med en anden stige i slutningen.

Nederst den endelige stige , er der et vandområde. Brug din vand Pokemon at surfe til højre, så op en skærm.

Afslut vandvejen , og find derefter den anden sø .
10.

Surf nedad og til højre, indtil du finder en lille ø. På dette punkt, bør du gemme dit spil . Umiddelbart .

Klatre trappen på den lille ø for at blive angrebet af Mewtwo .

Battle Mewtwo . Han er level 70 . Enhver Pokemon nedenfor , der vil være nytteløst . Overvejer sin rene magt , vil du ønsker Pokemon der er mindst fem niveauer over det . Mewtwo bruger Psychic angreb, Swift , barriere, og en helbredende spell kaldet Recover. Evner , der stopper en Pokemon til et par runder , såsom Sleep lamme , og Freeze er næsten forpligtet til at give dig tid til at helbrede og iværksætte angreb . Som med enhver capture kamp, ​​svække Mewtwo nok til at fange ham med en bold . Hvis du har en Master Ball , bruger det i starten af ​​kampen er tilrådeligt.