Sådan Komplet Acorn i Safe i The Spiderwick Chronicles til Wii

"Konge i Safe" er en søgen efter Thimbletack i " The Spiderwick Chronicles " spil . Formålet med jagten er at åbne pengeskabet bag Arthur skrivebord for at hente et agern for Grace børn, så de endelig kan nå Arthur. Stræben er noget lang og kræver en smule udforskning inde palæets mure, men stierne er for det meste lineær . Når du ved, hvor gå, og hvordan du navigerer området, bliver jagten ganske enkel. Instruktioner

Kravl op bøgerne til højre for hvor du starter "Konge i Safe" søgen. Gå gennem hullet i væggen, drej til højre og klatre op til platformen. Fortsæt på tværs af platform , og du vil lære en ny færdighed, der tillader dig at bruge en gribekrog til at svinge på tværs af huller

Swing over kløften ved hjælp af din nye færdigheder - . Der er en in-game tutorial, du får umiddelbart efter at lære færdigheden . Du vil se et billede af en sikker med en pil, der peger til venstre - gå forbi det , og derefter springe til en platform

Kør til højre , når du lander på platformen. , og derefter springe gennem hullet i væggen for at komme til en anden platform. Hop mod hullet, drej til venstre , mens i luften for at nå frem til en lille korridor .

Gå gennem korridoren og over røret , så klatre op på murværket . Tag en venstre og følg stien til en anden krog , som du kan tumle at krydse kløften . Følg den lineære sti gennem en korridor til at nå et vandret rør - elektricitet skyder jævnligt ud på røret , så vent indtil den stopper før klatring på tværs af kløften

Gå gennem hullet i væggen. at ende i en bog hylde , derefter tage en venstre . Gå forbi alle de bøger, indtil du når et åbent område. Brug rebet til at falde ned til den næste hylde , gå over denne hylde , så brug en anden reb til at droppe hele vejen til bunden af ​​området.

Følg pilene malet på gulvet at finde klubhuset og kombinationen til pengeskabet . Bakke hele vejen til billedet af den sikker at du har fundet tidligere.

Kravl rebet støder op til billedet af en sikker, derefter klatre over det vandrette rør til at krydse kløften . Tumle på krogen for at nå sikkert og se animationen som Thimbletack åbner pengeskabet.

hoppe på bunke penge i venstre hjørne af sikker, hoppe på bogen, og derefter springe over til bunke penge i højre hjørne for at få agern . Afslut dette område gennem hullet i væggen for at vende tilbage til studiet og fuldføre questen .