Sådan Beat the Labyrinth i Uncharted

Sent i spillet " Uncharted: Drakes Fortune, " Drake kommer over den labyrintiske skattekammer , som du skal navigere omhyggeligt i en bestemt sti . På hvert punkt stierne afviger , skal du observere en plade , der viser et romertal . Drake dagbog viser tallene " II ", " V" og " VII ", hvilket betyder , at der efter den vej præget af disse tal giver dig mulighed for at krydse det store rum og undgå at blive tabt eller blive offer for fælder. Instruktioner

Fortsæt ned ad trappen i Treasure Vault . Som du fremskridt frem , stien deler . Tag stien markeret med et antal "V" på det. Gå på denne vej , og næsten med det samme til venstre , vil du se en plade markeret med et "II" på gulvet. Springe fra denne kant på det nærmeste platformen. Hovedet op til venstre trappe , hvor en plade med en "V" på det hviler på gulvet. Fortsæt ned ad næste trappe og fortsætte fremad og derefter til højre ned ad næste trappe. Fortsæt på denne vej , ignorerer " IV " plade på jorden for at en anden trappe, der ender på en væg med en "V. "

klatre væggen op til toppen af ​​en anden platform , ignorere pladen foroven og fortsætte fremad op næste trappe. Fortsæt, indtil du ser en anden plade på jorden med et "II" på det, med et vandhjul til venstre. Gå op til håndtaget lige forbi "II" plade , og når du bliver bedt om hurtigt at trykke på trekant -knappen for at forårsage waterwheel til at bevæge sig ; efter waterwheel begynder at arbejde , en træbjælke med en kæde fastgjort roterer i et andet område , som giver dig mulighed for at klatre op til et nyt område.

Gå tilbage ned ad trappen og klatre kæden indtil det slutter , hoppe til væggen lige bagved og klatre op til toppen af platformen. Til højre , en guldplade med et "V" på den ligger på gulvet - følg den til en flammende kurv svinge frem og tilbage på tværs af stien . Vent på kurven for at svinge ud af vejen og kører forbi den. Følg den smalle sti , indtil du ser en "II" på gulvet , der peger på en lav platform til venstre. Hop fra stien til platformen.

Løb op ad trappen , indtil du ser en anden swingende brand kurv. Bemærk " IV " bag kurven, med en pil, der peger mod højre - i stedet, springe til en anden forhøjet platform til venstre med flere swingende kurve på det. Man må ikke kravle op , men shimmy langs stien til højre , indtil man passerer kurvene - derefter klatre på platformen . Følg gangbro , der tager to højre sving og går op en anden trappe. Når øverst på trappen , mærke to plader på jorden. Stop ved den første plade med en "II" på det, der peger mod venstre.

Gå ind på den næste platform fra "II" plade og fortsætter op ad trappen fra hvor du lander. Undgå svingende brand kurve på din vej og komme til træ afsats for en kort cutscene . Efter Nate lander , hoppe til højre ind på en platform og videregive swingende brand kurve. Når du når til slutningen af denne vej , bemærke en " IV " på væggen peger til højre - gå til venstre , droppe en smule til en anden platform og hovedet til højre . Hop over til et træ gangbro .

Walk onto træ lift foran dig , som falder til et lavere niveau som et vindue automatisk åbnes. Afslut elevatoren og hovedet op den rigtige trappe , og øverst , hoppe til at hænge på afsatsen af et vindue. Shimmy til venstre , hoppe og fange den nederst i vinduet og kravle igennem den. Når på den anden side , hoved ret , derefter hoppe og klatre den nærliggende kæde samtidig ignorere " III " plade bag det. Når du når toppen , følg træ gangbro til en nærliggende elevator . Indtast elevator, som falder til jorden ligesom de foregående , at få dig forbi labyrinten.