Sådan at komme forbi tanken i Uncharted 2

Kapitel 20 i " Uncharted 2: Among Thieves , " titlen " Kat og mus ", har spilleren jaget af en tank på tværs af tagene og gennem gaderne i en tibetansk by . Forsøg ikke og kæmpe tanken , indtil du når til slutningen af ​​den sektion, fordi du ikke vil blive tilstrækkeligt udstyret indtil dette punkt. For at komme forbi tanken , skal du flytte mellem stykker af dækning i de områder, hvor den jager dig . Flyt hurtigt for at undgå sine våben og du vil med tiden være i stand til at konfrontere og ødelægge den. Instruktioner

Kør frem og holde sig til den rigtige side . Dræb de få vagter i området, hvis du støder på dem , og derefter fortsætte fremad , op ad trappen. Crouch bag stenen væggen, mens Tamzin åbner den låste dør . Gå gennem døren, når den er åben og genpåfyldning af forsyninger indeni.

Vault over muren , hvor vinduet er, og derefter køre fremad gennem tunnelen. Dræb vagten ved enden af ​​tunnelen og derefter hovedet til venstre, op ad trappen og dræbe vagten her.

Tag dækslet mod væggen og dræbe de tre fjender på taget . Følg Tamzin over høj mur og følg træ sti rundt til den åbne forbindelse.

Tag dækslet , så snart du ser tanken vises i dette område. Hurtigt flytte mellem stykker af dækning , når tanken ikke er at skyde i din retning . Følg Tamzin gennem gaden område til et område med forsyninger.

Fortsæt ned ad gaden og tage dækslet, som er nødvendigt for at undgå tanken. Dræbe alle fjender , der kommer i vejen , men ikke bo på ét sted for længe. Drej til venstre , så snart du kan, og gå op ad trappen til balkonen og den røde bro .

Kør mod kameraet , når broen er ødelagt og hoppe gennem vinduet i slutningen af ​​afsatsen . Klatre op ad stigen i dette rum og hoppe gennem hullerne i væggen mellem bygninger . Dræb alle fjender du møder undervejs. Kør til træ, der blokerer din exit og tryk på " Triangle " knappen flere gange, når spillet beder dig .

Hop gennem exit du blot ryddet og swing fra røret til væggen. Hvælving over muren og derefter hoppe til vinduet klippeafsats og trække dig op .

Følg stien frem og holde sig til den rigtige side . Dræb alle fjender på vejen . Hop ned snedækkede platforme , når du når dem .

Følg snedækket plaster omkring klinten , indtil den indsnævres til en tynd afsats . Tryk op mod væggen ved siden af ​​klippeafsats og fortsætte med at flytte til højre til shimmy ad . Kravl op på platformen, når den er bred nok til at rumme dig . Hop på tværs af tagene fremad og derefter klatre op gennem hullet i hegnet.

Kør væk fra tanken , rundt om hjørnet til venstre og op ad trappen for at møde Tamzin . Følg ham ind i bygningen og tage ud fjenden inde.
11 <​​p> Hoved gennem bagdøren og dræbe fjenden ud her . Kravl op ad stigen til taget og dræbe vagt på toppen. Tag hans RPG og derefter hoppe ned fra taget til venstre.

Indtast bygningen, ud gennem bagdøren og derefter gå op ad trappen til taget. Dræb alle fjender på vejen . Hop på tværs af tagene og følge dem , indtil du når en smal korridor . Klatre op ad stigen i slutningen.

Vend rundt, når du nå toppen af ​​stigen og hoppe op til ovenstående tag. Tag dækslet bag muren her og skyde snigskytterne i bygningen overfor . Flyt til venstre, når de er døde og gå til zip-line i hjørnet.

Tryk på " Triangle ", når prompten vises at rejse ned zip-line ind i bygningen , du lige ryddet. Dræbe alle fjender tilbageværende og derefter indsamle producentorganisationerne i området. Skyd tanken fire gange med producentorganisationerne .