Sådan får Samurai Armor i Halo 3

" Halo 3" var det første spil i serien til at indføre tilpasses rustning , hvoraf nogle skal låses op ved at udføre visse opgaver på . En af de mest populære sæt tilpasses rustning er Hayabusa rustning , aka " samurai " eller " ninja " rustning . Den Hyabusa rustning opnås ved at frigøre sine tre dele ; den "krop ", " skuldre " og " hjelm ". Komponentdelene er låst op ved at finde skjulte kranier i Kampagne mode.Things du har brug
Xbox 360 myHotelVideo.com: Vis Flere Instruktioner

Vælg Campaign mode fra hovedskærmen . Begynd missionen " Sierra 117 " på vanskeligheden normal, heroisk eller legendariske .

Gå gennem missionen , indtil du løber ind i den første fjende dråbe skib . Efter at besejre fjender , gå bag hvor fjenderne blev droppet mod vandet . Den " Blind " kranium er på en klippe over vandet .

Hop fra rækværket og op på bygningen afsats på den anden side af dæmningen. Drej til højre og se på jorden for at finde "Iron " kranium og derefter afslutte niveau.

Hop op på metal hylder på tværs fra døren ved udgangspunktet for missionen " Skadereden . " Hop til den smalle røde rør og derefter hoppe op på en større rør . Saml "Black Eye" kranium for enden af ​​røret.

Langsomt tomme dig selv ud over kanten af platformen i tunnelen område lige efter at have besejret den Brute Chieftain . Som du er faldende, trække ned på den venstre styrepind til at bakke ind på platformen direkte under den, du lige faldt fra . Afhente " Grunt Fødselsdagsfest" kranium på gulvet i tunnelen , og derefter fuldføre missionen .

Drej til venstre efter afslutter tunnelen ud over den første vejspærring i missionen " Tsavo Highway ". Klatre gule stige på siden af ​​den store rørledning løber langs motorvejen og gå langs rørledningen , indtil du når et hegn. Hop forbi hegnet drop ned til gangbro løber langs bjergsiden til venstre.

Flyt til slutningen af gangbro og drej til venstre . Løbe og hoppe over til den modsatte klippeside og afhente " Tough Luck " skull at fuldføre missionen .

Kig efter en cirkulær bygning i området. Ødelæg Anti- luft Wraith og spøgelser i marken, men skåne Plasma Morter Wraith . Kør en Warthog mod bygningen , komme ud af Warthog og hoppe på sin hætte . Tryk på " A" for at hoppe , og klik på venstre styrepind til at udføre en " Crouch jump" at komme på toppen af bygningen. Saml den " fangst" kranium der .

klatre op ad bakken fra udgangspunktet i " Floodgate " mission og følg stien ned til byen. Så snart du træder ind på rampen , se op på bygningen til højre for en oversvømmelse skabning . Dræb Flood straks da han begynder at springe væk fra bygningen , og indsamle de " Fog " kraniet, der falder til jorden .

Drej til højre ved en gaffel efter støder nogle Prowlers i missionen " The Ark ", og køre under en kæmpe gangbro . I slutningen af gangbro , komme ud og hoppe op på en stor sten derefter hoppe op på gangbroen .

Flyt mod støtte i slutningen af gangbro og kaste et Plasma Grenade . Løbe og springe forbi granaten så eksplosionen driver dig fremad. Afhente " Hungersnød " kranium .

Gå til bygningen efter skarabæ kamp i missionen " The Ark " , hvor der er et værelse med sovende Grunts i det. Put en Grav lift på den gennemsigtige rampen i gangen ud over dette rum. Gå fremad og hoppe så elevator skubber din karakter til en landing nær loftet . Den " Cowbell " kranium er på landing.

Flyv en Hornet i "The Covenant " mission til det andet tårn ses på bjergsiderne til højre. Afhente " Tordenvejr " kranium på den store, hvide rampe i tårnet .

Hop igennem ringene op at kæmpe med profeten Sandhedens på missionen " The Covenant " i den korrekte for at gøre " IWHBYD " skull vises. Den rigtige rækkefølge er " 1-3-4-6-7-5-4-6-5-4-5-3-4 " , med den syvende ring er tættest på profeten Sandhedens placering .

Gå til området uden for Pelican nedstyrtningsstedet i missionen " Cortana " og stå på den cirkulære platform. Gå over til syndfloden formationer og hoppe op dem, indtil du kommer til toppen , hvor du kan hente den " Tilt " kranium .

Gå ned ad stien fra udgangspunktet af missionen " Halo " og kramme væggen til højre. Der vil være en smal sti skjult på højre. Afhente " Mystic " skull om på jorden i slutningen af ​​dette spor , og derefter afslutte missionen eller frakørsel Campaign mode .

Tryk på "Start" knappen fra hovedskærmen . Vælg rustning fra fanen Indstillinger. Udstyre Hayabusa krop , Hayabusa skuldre og Hayabusa hjelm for at få din karakter bære Hayabusa rustning .