De teknikker til abstrakt kunst , er identiske med de teknikker, der anvendes i repræsentationelle kunst. Normalt i kunst, er evnen af en kunstner at bruge dette repertoire af teknikker kaldes " malerisk . " Gennemført kunstnere er mere malerisk end nybegyndere . De dygtigste abstractionists begynde ofte som udført realister og ordfører . I almindelighed , et maleri begynder med kontrasterende lyse og mørke figurer sammensat i et geometrisk mønster på en bar støtte (som kan være et lærred , krydsfiner, masonit eller flere andre materialer) . Disse figurer får dybde , detaljer og farver i de efterfølgende lag. Områder af lærredet er derefter dækket med vask , som er tyndet opløsninger af maling eller glasurer . I akryl maleri, vasker omfatter gennemskinnelige polymer gel. I et repræsentativt maleri for eksempel, kan et øje gøres for at synes at gløde , og reflektere lys ved at anvende en eller flere glasurer . I abstrakt kunst , er denne teknik ikke behøver et øje. Abstraktioner fremhæve teknik i stedet for blot at ansætte det. Og da glasurer, vasker og andre udsmykning tørre hurtigere i akryl end olie, de fleste abstractionists nu arbejder i akryl.
Sammensætning og Color
abstraktion , sammensætning er et mål i sig selv, og farven er et mål i sig selv. Et mid-century skole abstraktion centreret i New York blev kaldt School of Color . Den første af disse farve malerier var sandsynligvis Mark Rothko s "White Center" , der solgte for $ 72840000 i 2007 og blev faktisk malet i olie på lærred , men kunne lige så godt have været malet i akryl. Alle de maleriske teknik Rothko viste værker identisk i både olie og akryl. Maleriet består af tre store rektangler med en hvid firkant i midten. Mere vigtigt for det færdige maleri var, at Rothko brugt et lærred support. Da lærred har en ru tekstur, maling sticks lettere til høj end lave pletter på denne støtte. Alle kunstnerne udnytter den ru tekstur af lærred , eller når maleri krav , den iskolde glat tekstur af masonit .
Texture
amerikanske abstractionist Jackson Pollock var en fremragende Repræsentationsudgifter maler, der studerede under "fjenden af modernismen , " Thomas Hart Benton , og tilbragte sine bedste år udforske tekstur. Pollack lagde strakte stykker på lærred på et gulv og dryppede emalje fra isenkræmmer over dem. Disse værker er normalt kaldes Pollocks " drop malerier " og de teknikker, han brugte til at oprette dem måske eller måske ikke være gældende for dit arbejde. Pollack forsøgte at opbygge abstrakte lag i tre dimensioner. Han skrævede og stormede omkring lærredet og dyppet pinde og pensler i åbne dåser af maling. Undertiden han dryppede maling off børstehår enden af børsten . Sommetider han dryppede maling fra håndtaget. Undertiden han knipsede malingen ud med et twist af hans håndled . Hans emalje oliebaseret . I dag ville han nok bruge akryl emalje .
Hoteltilbud