Maleri på Black Velvet Carved trærammer

Black Velvet maleri skaber unikke og særprægede kunstværk. Billedet på sort fløjl er skabt ved at tilføje lyse malinger , og arbejde med skygger og tekstur på en flad sort baggrund. Maleren er næsten påkrævet for at se sit projekt som at male med lys. Når du er færdig , kan billederne vises tredimensionelt og næsten livagtige. Når der er oprettet af disse malerier på en håndskårne ramme , kunstnere har mulighed for at bruge to kunstarter og skabe unikke kunstværker. Frame Forberedelse

kunstnere skaber håndskårne ramme for dette kunstværk , bortset fra selve maleriet . Snarere end at vælge ramme støbning efter kunstværket er færdig, kunstnere skaber ofte håndskårne ramme først . En hånd-udskårne ramme bærer meget af det færdige kunstværk samlede appel. Håndskårne rammer er formet af dygtige træbearbejdning håndværkere , og skønheden i rammen giver et maleri af en gammel verden , appel fra det 19. århundrede .
Strække Canvas

før billedet er malet, er den sorte fløjl lærredet strakt og hæftes til en stretching ramme. Rough - savet, er 1 -by -1- tommers stykker af løvtræ lagt på bagsiden af stoffet. Malere omhyggeligt stoffet strækkes i begge retninger, og wrap fløjl omkring rammen , hæftning det på rammens bagside. Den bløde velour skal strække som en tromme hovedet, så maleren har en overflade egnet til maling. For større malerier , er en kvart -tommer skumplader brugt så stoffet forbliver stiv mens malet.
Skitsering af billedet

Efter fløjl strækkes kunstnere skitsere deres billede på overfladen af ​​stoffet med hvid eller farvet kridt. De fleste kunstnere er ikke i stand til at male et billede direkte . Kridtet tillader kunstneren at arbejde ud detaljerne i hans kreationer . Fordi kridtet absorberes af maling, påvirker det ikke det endelige billede. Et andet trick for at opspore billedet skitsering på hvidt papir , om papiret på fløjl , og derefter bruge en stor stift , som spidsen af ​​en tegning kompas , til at stikke huller langs billedets kontur ind i stoffet .


Maleri på Velvet

Maleri på fløjl kræver beherske en række unikke færdigheder. Akryl maling synes at fungere bedst, fordi de holder farven godt , i modsætning til oliebaserede malinger , som har tendens til at suge ind i stoffet og mister deres farve intensitet. Maling ikke løft blød velour overflade godt, så kunstnerne skal beslutte på forhånd, hvordan man håndterer fejl. Nogle kunstnere male over eventuelle fejl med sort maling. Men den malet sort overflade har en anden glans end perfekt flad - sort fløjl . Maling over en fejl med en anden farve, kan skabe en acryl opbygning , som kan tilføje utilsigtet tekstur i et område af sammensætningen , hvor der ikke tekstur var tilsigtet. Derfor Black Velvet kompositioner er mindre tilgivende end traditionel lærred, og i mange tilfælde fejl ikke på tilfredsstillende repareres.
Samlede præsentation

moderne udseende af den sorte fløjl billede , når det kombineres med den gamle verden appel af håndskårne ramme , skaber en unik kunstnerisk mulighed . Kunstneren kan spille de to stilarter fra hinanden for at afgive en erklæring som et resultat af kontrasten. Den unikke udseende sort fløjl maleri kontrast også godt med en hvid -vasket eller syltede, træramme . På grund af den stil forskelle bør kunstneren overveje ved begyndelsen af projektet , hvordan man binder de to kunstarter sammen, når maleriet er færdigt.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil