Karakteristik af en negativ i Fotografi

Fotografiske negativer er dine originaludgaver . I den digitale tidsalder , omfanget af de fleste menneskers kendskab til fotografiske negativer er det billede negativer anvendes som specielle effekter på tv eller i film . Fotograf , der ikke har gået udelukkende digital ved, at en fotografisk negativ , ud over at være en interessant omvendeprocesser , er en metode til at bevare fotografier for fremtidige udskrifter uden tab af kvalitet. Cellulose og kemikalier

Fotografiske film er en cellulose eller plastik strimmel , pakket på en spole og imprægneret med lysfølsomme kemikalier kaldet sølvhalidfotos salte. Sølvhalidfotos partikler er ændret , når de udsættes for lys, som linsen af ​​et kamera fokuserer et billede på denne overflade for en kort tid . Ændringerne på lys -eksponerede sølvhalidfotos få partiklerne til at størkne i udviklingen kemikalier , og i løbet af udvikling , ikke- light- ramte Sølvhalogenid vasker væk som lys- ramte områder bliver mørkere.
positive and Negative

gøre sidste fotografi er en to-trins udviklingsproces. Det første skridt er udviklingen af ​​det negative, hvor farven eller lysintensiteten på selve filmen er det modsatte af den faktiske fotografiske emne - lyser , når det er mørkt , eller med komplementære farver . Derfor er de forarbejdede filmbilleder kaldes negativer. Det andet trin er fremstilling af print , eller det færdige fotografi. Så fokuseret lys skinnede gennem dine negativer på et ark af kemisk imprægneret fotografisk papir , avisens kemikalier undergå anden farve vending proces , hvilket resulterer i en positiv, hvor lys og mørke, eller farver , derefter repræsenteret som de er på det egentlige emne . Som i matematik , to negativer gøre en positiv.
Komplementaritet

Sorte og hvide fotografiske negativer kun repræsenterer intensiteten af ​​lys, ikke adskilte farver, så den negative er også sort og hvid. Sort på det negative , vil vise sig hvide på det positive ; hvid vil vise sig sort. Denne vending af lys fra fag til film hedder komplementaritet. Ligeledes vil farvenegativer vises på filmen som det modsatte af , hvad der er set. Color komplementaritet betyder også modsætninger. De tre grundlæggende farver er rød , blå og gul . Rød er komplementær til grøn , en kombination af blå og gul ; blå er et supplement til orange, en kombination af gul og rød ; gul er et supplement til lilla, en kombination af blå og rød ; og der er en teoretisk uendeligt antal grader mellem hver .
Håndtering og opbevaring

Håndtering og opbevaring negativer kræver en vis pleje. Prøv aldrig at røre dine negativer på de flade planer ; holde dem mellem fingrene i kanterne . Fingeraftryk kan tiltrække støv , og noget, der hindrer lys gennem filmen vil ændre den endelige print billedet. Negativer kan falme, hvis de udsættes for varme , fugt eller kemikalier. Hold dem i plastfolie beholdere , og opbevar beholderne på et køligt , tørt sted.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil