Hvordan man laver en Origami Hanging Kran

Papiret kran er et klassisk stykke origami , der let kan modificeres til at hænge . Et papir kran skal foretages med et firkantet stykke papir eller precut origami papir . Papir kraner kræver koncentration at være foldet korrekt , men de er en af ​​de mere simple origami kreationer og kan beherskes relativt quickly.Things du har brug
Papir, firkantet eller origami
Nål
Tråd clipart
Vis Flere Instruktioner

fold papiret vandret og lodret i halve, bøjning bagud, så folden stikker op (bjerg folder ) . Fold papiret. Fold diagonalt fra ethvert hjørne, så fold led i papiret, når udfoldet ( dal gange) . Fold . Diagonalt folde papiret fra det andet hjørne . Udfolde sig.

dreje papiret 45 grader ind i en diamant form. Klem den venstre og højre hjørne bag papiret. Langsomt skjule de øverste og nederste at gøre kvadratisk base . Drej firkanten så det punkt, hvor alle folderne forbinde gør det øverste punkt af diamant.

Fold venstre og højre hjørner af den øverste firkant i centrum , hvilket skaber en kite form . Fold resterende trekant på toppen indad . Udfolde sig.

Hold din tommelfinger på hjørnerne af det andet lag , og træk det nederste hjørne forsigtigt opad . Skjul bagsiden af ​​denne lomme langs den øverste trekant krølle mærke oprettet i trin 3. Fold siderne , så kanterne rører hinanden i midten og krølle . Dette er kendt som kronblad folden.

Vend papiret , og gentag trin 3 og 4 for at duplikere kronblad fold på det sidste lag af pladsen base.

Bring venstre og højre hjørner af det øverste lag ind til centrum for at gøre en anden kite form. Vend papiret og gentag folden.

Træk nederste venstre klap til side og vende centrum krølle ( inside-out fold ) . Gør det samme til højre klap til at skabe grundlaget for hoved og hale.

Bøj den øverste del af hver side nedad . Inside -out fold folden at skabe hovedet. Bøj det første lag top trekant ned mod forsiden og bagsiden lag på bagsiden for at oprette vingerne .

Tug på vingerne til pop ud af centret. Tråd nålen gennem bunden af kranen og ud gennem dette center torv . Opret en anselig knude på enden . Slæbebåd knude i midten af ​​kranen , hvor det er skjult .