Tips på at løse Rubiks terning

Rubiks Cube er en svimlende puslespil legetøj, der havde sin storhedstid i 1980'erne, men stadig fortsætter med at forbløffe folk i det 21. århundrede. Denne 3D-terning har mekanismer, der tillader alle seks af terningens ansigter , der skal roteres rundt, med den idé, at spillerne vil grundigt blande disse ansigter før du forsøger at omkonfigurere dem, så hvert ansigt er helt ensfarvet . Overvej Struktur

Løse gåden om Rubiks Cube ofte kræver en anden måde at tænke Cube selv. Den traditionelle Rubik Cube består af 27 stickered sektioner, som kan betegnes som firkanter , så individer er ofte fristet til at tænke på den Cube på grundlag af disse firkanter. Det er bedre at overveje Cube som seks drejelige centre . Hver flade er defineret af farven i dens centrum , og har også kanter og hjørner , der bevæger sig omkring det. Tænker på Cube i form af faste farvecentre forhindrer dig i at prøve ulogiske bevægelser eller gøre misforståede antagelser om farven på hvert ansigt .
Vn rotation

Nogle Cubes , især nylig købt modeller , er stive , med ansigter , der er vanskelige at rotere. Mens have ansigter , der er glattere og derfor lettere at rotere ikke vil fortælle dig hvad du skal bevæge sig, når det vil give dig mulighed for at løse puslespillet hurtigere , hvilket kan være en fordel for nogle spillere. Du kan forstille Cube ved popping kanterne ud . Når Cube er i stykker, så brug Q-tip til at belægge de sorte pletter for hver del, samt Cube kerne ; dette vil smøre Cube og tillade glattere rotation. Husk at samle Cube i løst position for at undgå problemer senere , som foreslået af Massachusetts Institute of Technology hjemmeside.
First Flytter

En anbefalet først trin , når du forsøger at løse Cube , i henhold til firs firs Ni hjemmeside, er at vælge ét ansigt i puslespillet , bemærk farven i dens centrum , og derefter forsøge at flytte alle pladser i denne farve til det ansigt. Ser ud til ansigt med de mest nyttigt positioneret firkanter for at hjælpe dig med at beslutte, hvor man skal begynde .
Korrekte sted

En nyttig markør , mens du skrider gennem Cube er, at du kan fortælle, når du har fået en brik på det rigtige sted , da mærkaten farve vil være den samme som den midterste firkant i ansigtet. Dette betyder også, at mens du lejlighedsvis kan ende op med firkanter i det forkerte sted , Center firkanter er altid i den rigtige position .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil