Dungeon Dice Monsters Regler

Dungeon Dice Monsters er et brætspil baseret på anime og manga-serie Yu-Gi- Oh! . Dette spil kombinerer strategi og målsætninger for skak med rollespil og verden -skabende elementer af Dungeons and Dragons . Ligesom skak , DDM sætter to spillere mod hinanden i en tur-baseret kamp for at angribe en enkelt stykke ; spillet slutter, når en spiller besejrer den andens Monster Herre. Udstyr

DDM omfatter alle brikkerne , der kræves for at spille . Spilletiden bestyrelse består af en rektangulær række fliser, der er 13 fliser bred og 20 fliser lang. Spillere konstruere fangehullet ved at placere Tetris -delt formede vægge. Femten terninger hver indeholder et symbol på hver side ; disse symboler repræsenterer skumtoppe . Ti figurer skildrer monstre og tilsvarende kort giver de angreb, liv og forsvar punkt statistik for disse monstre. En anden figur repræsenterer Monster Herren. En abacus lader spillerne notér antal Kamme de i øjeblikket besidder ved starten af ​​og efter hver vending og skader tællere repræsenterer nogen skade påført monstre eller Monster Herren.
Setup

Hver spiller sætter sit Monster Herren på den tilsvarende hvide fliser på sin ende af brættet . Disse er de eneste brikker , der sidder i bestyrelsen i starten af spillet. Spillere starter med nogen Kamme i deres abacus våbenskjold tæller. Terningerne forblive i en fælles pulje , hvorfra begge spiller kan trække på, og monstrene alle starter bestyrelsen, da ingen spiller har indkaldt dem endnu. Bestyrelsen starter uden nogen dungeon vægge. Spillere bør flip en mønt , roll terninger eller bruge en anden metode til at afgøre, hvem der starter først .
Slår

Ved starten af ​​hver tur, en spiller samler tre af de 15 terninger til at rulle og ruller dem . Kombinationer af disse symboler kan give spilleren mulighed for at tilkalde en monster, angribe sin modstanders monster, flytte et monster , kastede en monster magiske stave eller bruge sin særlige evne eller fælde en modstanders monster. Uanset Kamme terningerne viser afgøre, hvad en spiller kan gøre på dette sving eller efterfølgende sving, da spillerne ikke behøver at bruge Kamme øjeblikkeligt og kan optage ubrugte Kamme på kuglerammen . Hvis spilleren hidkalder en monster , skal hun også fastsat et fangehul væggen for det at stå og bevæge sig på tværs af brættet.
Progression

Målet med DDM er at dræbe modstanderens Monster Herre. Når en spiller hidkalder en monster, han kan holde om vægge ned for at komme videre mod fjenden Monster Herre og bruge Advance Kamme til at flytte det fremad på flise bord. Hver spiller kan også bruge en Attack våbenskjold at få deres monstre angribe en modstanders monstre eller Monster Herre. Et angreb resulterer i skader på uhyret baseret på den angribende monsters angrebspunkter minus den forsvarende monster forsvar point. Spillere holde styr på et monster helbred med skaden counter og visse trylleformularer kan helbrede et monster.
Ending

Hver Monster Lord besidder tre Life Points . Et monster skal sidde i en firkant ved siden af ​​modstanderens Monster Lord at angribe det . The Monster Herren har intet forsvar point, men kan flytte et felt ad gangen i nogen retning uden at kræve nogen Advance Kamme og kan påføre 10 point skade på et monster uden at bruge en Attack våbenskjold. Hver vellykket angreb på en modstanders Monster Lord fjerner en af ​​sine livspoint. Efter tre succesfulde angreb, Monster Herren dør og modstanderen vinder .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil