Dungeon Dice Instruktioner

" Dungeon Dice ", udgivet af Parker Brothers i 1997, er et brætspil , hvor spillerne forsøger at flygte fra en dyb, mørk fangekælder ved at indsamle Tunnel Cards. Men hver tur sætter en spiller risikerer at miste disse kort , eller at blive udfordret af en modstander . For at vinde , skal du tunnel ud af fangehullet og bedste de andre spillere. Instruktioner
1

Saml spillet ved at placere en grå Dungeon Pit i Playing Board . Vælg et Prisoner Card og placere den på plads, mærket " Start ", foran , hvor spilleren vil sidde . Sæt resten af tunnelen kort i en bunke til siden.
2

Vælg en spiller til at gå først . Spillet fortsætter med uret. Begynd et sving ved at rulle de seks terninger ind i pit. Hver terning har seks symboler - skovl , nøgler, lanterne , dolk og stige , som er "Escape Funktioner" og en helmeted vagt . Hvis terningerne ikke lander i pit , skal spilleren kaste dem igen.
3

Placer eventuelle terninger , der matcher på ethvert hjørne af Dungeon Pit .
4

Tag en Tunnel kort efter antallet af terninger , der matcher. Hvis du har to matchende terninger , får du ingen Tunnel kort. Hvis du har tre matchende terninger , modtager du en Tunnel kort. For fire matchende terninger , får du to Tunnel kort. For fem kampe , får du tre Tunnel kort, og hvis alle terningerne match , får du fire Tunnel kort.
5

Kig efter specielle kampe, der også afkaster Tunnel kort. Hvis du har tre par af symboler , herunder vagter , modtager du et kort. Hvis du kaster seks forskellige symboler , du får tre kort.
6

Tag Tunneler kort, du modtager, og overveje dine muligheder. Du kan afslutte din tur ved at placere dine Tunnel kort på din flugtvej , der begynder ved "Start " rum , og flytte din Prisoner kort langs Tunnel kort så mange rum som muligt.
7.

Vælg at fortsætte, hvis du ikke ønsker at afslutte din tur. Du kan kaste terningerne , der ikke blev flyttet til Dungeon Pit væg eller flytte alle matchende terninger til Afgrunden væg. Disse kampe kan være nye eller yderligere kampe i terninger sat på væggen fra en tidligere kast .
8

tage mere Tunnel kort du vinde , hvis du fortsætter din tur . Efter hvert kast, skal spilleren flytte en terning på Pit væg. Hvis han gør dette, kan han fortsætte eller stoppe efter hvert kast . , Hvis han ikke er i stand til at placere en dør på væggen, mister han dog sin tur og alle hans Tunnel kort.
9.

Pas på vagter. Hvis din terningkast slår op vagter , flytte dem til væggen , ligesom du gør de matchende værktøjer. Hold kaste terningerne, indtil turn slutter , fordi: 1 ) ingen terninger kan føjes til væggen, 2) alle seks terninger er på væggen eller 3) en tredje vagt vises. Når tre eller flere vagter gå på væggen, den spillers tur er overstået , og alle Tunnel kort modtaget på dette sving går tabt.
10

udfordre en modstander i løbet af din tur . Du skal rulle en kombination af tre vagter i tre ruller. Hvis det lykkes, udfordreren tager tre Tunnel kort fra modstanderen. Udfordreren kan vælge at stoppe eller fortsætte og udfordre den samme modstander igen. Hvis udfordreren mislykkes på ethvert tidspunkt , turn er slut, og udfordreren skal returnere alle Tunnel kort til modstanderen.
11

Vind spillet ved at placere otte Tunnel kort på din flugtvej , flytter fange ud af fangehullet og fra spillepladen .
hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil