Vejledning til Harry Potter : Mystery på Hogwarts spil

" Harry Potter : Mystery på Hogwarts " " . Clue " Game er ligner den klassiske detektiv spil, I stedet for spillere regne ud, hvem myrdede Mr. Boddy , hvor og med hvad våben , målet er at udlede hvilke heks eller troldmand tryllede hvad spell eller potion og hvor. Karaktererne i spillet er de velkendte helte, Harry, Hermoine , og Ron , samt de tre onde , Draco , Crabbe og Goyle . Fans af Harry Potter bøger og film vil også være bekendt med rum og besværgelser og potions cards.Things du har brug
blyanter eller penne til hver af spillerne myHotelVideo.com: Vis mere Instruktioner
Spil Set-up
1

placere alle brikkerne , der er tryllekunstner hatte i midten af ​​brættet . Hver spiller vælger hvad farve til at være. Placer spøgelse brik på brættet blå cirkel plet foran Riddersalen .
2

Separat alle de grønne kort. Læg dem i en bunke med billedsiden nedad ved siden af ​​brættet . Sortere de blå kort i tre bunker : fakultet , synderen , ofre , og magi. Placer hver bunke med forsiden nedad ved siden af ​​brættet .
3

Har en spiller vælge et kort fra hver af de fire blå pæle , uden at se på dem , og læg dem i tre- headed hund kuvert. Det er de svar, du vil spille for at finde ud af: hvor fakultet medlem fanget nogen trylle en magi og på hvem . Læg konvolutten i bestyrelsen på Lemmen over biblioteket.
4

Hand hver af spillerne et af fakultetets kortene. Sæt de resterende Fakultetets kort med de andre blå vink kort, uden at kigge på nogen af ​​dem , og shuffle dem sammen. Sæt bunken med forsiden nedad ved siden af ​​brættet .
5

Giv hver spiller et stykke fra papiret tjeklisten pad. Kig på dit tip kort, men lad ikke andre se det. Markér det kort, du har i din hånd væk på din huskeliste . Lad ikke andre se, hvad du har markeret ned .
Playing the Game
6

Har hver spiller rulle en af ​​terningerne og se, hvem der ruller det højeste antal . Denne person går først . En sjov, alternativ måde at vælge den første spiller er at vælge den person med en fødselsdag tættest på Harry Potters . Hans fødselsdag er den 31. juli.
7.

Rul begge terningerne og flytte spillerens brik antallet af pladser på terningerne. Stykkerne kan gå i alle retninger . Du kan ikke lander på nogen plads allerede er optaget af en anden spiller , og du kan ikke springe spøgelse eller en anden spiller , medmindre det er på trapperne.
8

hovedet mod et af klasseværelserne. Du kan indtaste fra alle retninger , men diagonal. En gang i et rum , kan du tage en blå antydning kort og markere det ned på din plade eller lave et gæt. Hvis du foretager et gæt, gå ned til Making gætter sektionen. Når du er færdig med at flytte , turn går til den næste spiller.
9.

Brug spøgelse brik for at flytte på din tur, hvis du gerne vil. Spøgelset kan bruges til at støde anden spillers brik tilbage til Hogwarts segl. Det giver dig også til at se på en af ​​de andre spilleres kort. Der er to muligheder , hvis du gør . Du kan flytte spøgelse det samlede antal pladser på begge terninger eller flytte din brik nummeret på en af ​​terningerne og flytte spøgelse nummeret er angivet på de andre terninger . Spøgelset brik kan ikke komme ind i lokaler .
10

Rul Hogwarts emblem på terningerne , og du kan trække en af ​​de grønne kort fra bunken , der blev afsat under opsætningen. Hvis du kaster to af emblemer , tegne to af kortene. De skal spilles med det samme. Gå til næste afsnit for retninger.
Grøn Hogwarts Cards
11

Følg anvisningerne på de grønne Kommando kort. Placere kortet tilbage på bunden af ​​bunken når det er færdigt . Enhver, der trækker en " Ghostly Attacks " kortet holder det resten af spillet og er immun over for spøgelsesagtige angreb.
12

Placer en green card med en farvet nøgle på brættet , hvor der er en samme farvet nøgle. Disse typer af grønne kort Ret ødelagte veje for spillerne. Dette kort vil forblive på bordet resten af spillet , som det vil de farvede footstep kort i det næste trin.
13

Match billedet på den farvede fodspor kortet til den tilsvarende billede på tavlen. Dette vil give en genvej for spillere at springe fra det ene farvet fodtrin plads til den anden på en tur. Igen, vil dette kort ophold på tavlen resten af ​​spillet .
Making Gæt
14

Besøg klasseværelset af en professor du mener kunne være den, der er fanget nogen kaster en magi , og hvis kortet kunne have været placeret i kuverten under opsætningen.
15

Lav dit gæt ved at bede en sætning som , "Professor McGonagall , har du fange Draco Malfoy støbning en Expelliarmus stave på Hermoine Granger ? " Du kunne nævne én eller to af de kort, du har i din hånd til at kaste andre spillere også.
16

Kig på kortene nogen anden spiller viser dig . De andre spillere skal vise dig mindst én af de kort de har , at du bare navngivet .
17

Mark ned på din huskeliste ark nogen kort nogen viser dig . Dette vil hjælpe dig vide disse kort kan ikke være et af kortene i kuverten. Hvis du ikke har ret, turn går til den næste spiller. Hvis ingen siger eller viser dig noget, kan du markere ned , at de er muligheder eller vælge at se på kortene i kuverten. Men hvis du ser og du er forkert , bliver du bortvist og ud af spillet. Hvis du har ret, vinder du!
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil