Jumanji Spil Instruktioner

Den Jumanji brætspil er baseret på den film, der selv var baseret på en børnebog . Udseendet og fornemmelsen af spillet er stærkt påvirket af det æstetiske i filmen, men det virkelige liv brætspil mangler filmens overnaturlige elementer . Desværre vil ingen løver, gigantiske myg eller vred jægere materialisere , mens du spiller dette spil. Måske er det bedste. Du skal blot flytte dine brikker rundt på brættet og forsøge at nå enden og råber " Jumanji " at vinde. Dette spil er for 2-4 players.Things du har brug
Jumanji brættet
Player bønder
4 rednings dice of Adventure kort
10 - sidet terning
Red dekoder disk < br > Timer
Plastic næsehorn figur myHotelVideo.com: Vis Flere Instruktioner
1

Spred bestyrelsen ud mellem alle aktører og tildele en bonde til hver. Sørg for , at den røde dekoder disken er fast indstillet i midten af brættet. Hver spiller skal placere deres brik i hjørnet af brættet , der matcher deres farve. Hver spiller skal også tage en af ​​de fire redningsaktioner terninger .
2

Læg stakken af eventyr kort med billedsiden ned på højre side af brættet i den tildelte plads .

3

Beslut hvilke spiller går først og har denne person rulle den 10- sidet bevægelse terning og flytte deres bonde fremad så mange rum som dikteret af rullen.
4

Udfør én af fire aktioner som dikteret af den plads , som du lander. En tom plads betyder, at du skal tegne og eventyr kortet og placere den under dekoderen ringen for at læse den. Kortet viser en kort besked , en af ​​de afbildet på rednings terninger og en række poster. Alle spillere , undtagen den, der rullede skal nu rulle deres rednings terninger samtidig efter vende timeren. Hvis alle andre spillere kan matche det punkt på kortet til deres rednings terninger eller rulle et timeglas , så alle spillere bevæge sig fremad antallet af pladser på kortet. Hvis de andre spillere undlader at " redde" rullen ved at matche elementet eller rulle et timeglas , den spiller, der oprindeligt rullede bevægelsen die skal flytte tilbage antallet af pladser , der er anført på eventyr kort og kortlæser er placeret på en af ​​de tomme rum i " dommedags grid" placeret på venstre side af brættet .
5

Flyt næsehorn foran en anden spiller , hvis du lander på et næsehorn plads. Denne spiller er ikke tilladt at bevæge sig fremad på deres tur , medmindre de ruller et lige antal . Et ulige antal betyder, at de forbliver på plads, og følg instruktionerne i rummet igen . Hvis den blokerede spiller flytter tilbage på grund af et eventyr kort, rhino bevæger sig med dem, og fortsætter med at blokere deres vej fremad .
6

Hand bevægelsen dø til spilleren på din venstre, hvis du lander på en " 5 eller 8 " rum . Denne spiller skal forsøge at rulle en 5 eller en 8 . Hvis det lykkes , turn ender. Hvis de ikke gør det, flytter din bonde en plads tilbage og bevægelsen die fortsætter til venstre og den næste spiller forsøger at rulle en 5 eller en 8 . Dette fortsætter, indtil en 5 eller 8 kastes . Den person, der landede på " 5 eller 8 " rum får ikke at rulle.
7.

Tegn et eventyr kort, hvis du lander på en cirkel , eller " junglen, " rum . Placer den i midten under dekoderen ringen. Alle spillere ruller ind på forsøg på at matche det element inden for den fastsatte frist timeren. Hvis de ikke , er kortet placeret på dommedag nettet og et andet kort er trukket. Dette fortsætter indtil alle spillere matche kortet , som alle spillerne flytter deres brikker fremad .
8

Afslutte spillet ved at nå midten af ​​brættet . Den første spiller der gør det vinder . Hvis dommedags gitteret udfylder før nogen spiller når centret , ender spillet og skal startes forfra.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil