Pirateology Regler

De swashbuckling fredløse i åbent hav har været en del af populærkulturen i mange år, men har fået et løft i de seneste år i det mindste delvis skyldes blockbuster film franchise, " Pirates of the Caribbean ". I kølvandet på denne fascination kommer Pirateology , et spil baseret på guidebog af samme navn . To til fem spillere i alderen 8 og op kan konkurrere som nogle af historiens mest dristige og frygtede pirater i et kapløb om at samle bytte. Slap af, du skørbug hav hund, fordi reglerne er ganske enkel at lære. Set Up

Alle spillere får syv guldstykker og tre kort i urets retning . Hvert kort har specifikke instrukser om, hvad effekt det kort vil have på leg. Nogle af disse kort kan give dig en enorm fordel eller ulempe . Du kan starte ud med en besætning for du sender med det samme, eller du kan blive fanget på Cast Away Island . Uanset hvad du får , det er held i lodtrækningen , makker , og du gøre med hvad du har.
Rulle dem Bones

Hver spiller kaster en terning. Spilleren med den højeste roll går først . Hvis der ruller er bundet, roll spillere igen, indtil man vinder . Spiller rotation fortsætter med uret . Udgangspunktet spiller spinder et kompas. Hvis der ikke kan opnås enighed om , spilleren respins kompas retning. Hvis spilleren har en besætning kort, ruller han to terninger ; hvis ikke, kun én. Spilleren kan flytte antallet af pladser , der er angivet af hans rulle i alle retninger, men han kan flytte det dobbelte antal , hvis han bevæger sig i den retning kompasset angivet.
Spilleren skal flytte fulde antal pladser , medmindre han vejer anker . Spillere kan lette anker , hvis der er en sort "X" langs ruten , hvor de kan indsamle, stjæle eller begrave skat ; eller hvis de kommer en til tre rum af en anden pirat , som de kan kæmpe .
vinde spillet

Spillerne bevæger sig rundt på brættet at indsamle kort eller mønter i henhold til hver plads symbol . Jo mere skat en spiller akkumulerer , jo større chance har han for opholder sig i spillet . For at vinde spillet , skal spillerne angribe andre spillere. Den angribende pirat gør en indsats , udfordrende for enhver kombination af kort eller mønter , og vinderen tager det hele . Battles bestemmes af en terning roll off , hvor hver spiller ruller en terning og den højeste roll vinder. Men nogle våben kort har tal på dem , der øger det viste tal på terningen rullede af kortindehaveren under enhver kamp. Ethvert antal på over 12 (via roll og våben augmentation ) er reduceret til 12 år. Når en spiller har ingen mønter tilbage, han er ude af spillet. Den sidste spiller tilbage er vinderen .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil