Spillets regler Jylland

Jylland er en strategi brætspil, der re- inkorporerer en verdenskrig kamp mellem de britiske og tyske søværn . Hver spiller vælger en side og derefter manøvrerer skibe over det åbne hav , lokalisering modstanderen og engagere sig i kampe til at afgøre , hvem der vinder . Spillet er bemærkelsesværdigt for dets kampsystem , som indebærer fastlæggelsen af ​​den mest strategisk dannelse af skibe at være effektiv i en ildkamp mod den modsatte side . Opsætning

Begynd spillet ved at beslutte hvem der skal spille den britiske , og som vil spille som tyskerne. Hver spiller tager et Fleet Søg ark og en Hit Record ark , der matcher deres valgte nation. Hver spiller vil derefter tage deres skib Tællere og en taskforce bestyrelse . Den britiske spiller arrangerer tre grupper af skibe i formationer valgt fra Hit Record ark på følgende steder: A17 , D13 og K9 . De tyske skibe starter ud fra BB16 . Del ikke din dannelse eller bevægelse oplysninger med din modstander, fordi han bliver nødt til at søge efter placeringen af ​​dine skibe . Under hver tur, vil du flytte dine skibe ved at markere deres bevægelser med en blyant på din Fleet Søg ark. Hver bevægelse skal registreres med antallet af skibe, flyttes og tidspunktet for ankomsten, med hver firkant repræsenterer en times tid sejlede .
Søgning

Efter hver runde af bevægelse , spillerne skiftes til at søge på placering for at se om der er fjendtlige skibe i området. Den tyske spiller begynder ved at kalde placeringen af ​​alle de pladser , hvor hun har skibe. Den britiske spiller skal sige , om han har om at pladsen. Hvis han gør , er at bekæmpe påbegyndes. Hvis ikke, begynder spillerne bevægelse igen. Play vil fortsætte, indtil spillerne har nået samme sted , på hvilket tidspunkt en kamp vil opstå.

Battles

Under en kamp , placere en Battle Area markør ark i midten af ​​bordet . Spillere vil derefter arrangere deres skibe på Marker vender i samme retning, som da de kom ind i Søg ark pladsen. Skibe skal også være i den samme formation som besluttet på Fleet Makeup ark. Den forreste skib hver dannelse bør være 18.000 meter fra centrum af kampområdet Marker. Under en kamp, ​​den tyske spiller flytter først , og kan skifte retning af hendes skibe , flytte dem langs Battle Area, eller brand på fjenden. Brug Range Finder at bestemme skader baseret på afstanden mellem skibe. Mens den tyske spiller vil fyre første , der opstår skader på samme tid. Det betyder, at hvis en britisk skib er ødelagt under en runde af fyring , vil det stadig skade det tyske skib , før det tages ud af kampområdet . Seks handlinger i kamp resultere i en times spilletid. Markere disse timer i overensstemmelse hermed på din Hit Record ark. Kampen fortsætter indtil enten er blevet ødelagt alle skibe med en spiller eller en spiller har trukket sig tilbage fra kampområdet .
Time Frame

Spillet begynder den 30. maj , 1916 ved midnat. Spillet slutter den 1. juni 1916 kl 12 Dette betyder, at spillere skal holde styr på de timer , der er gået under bevægelse og kamp faser. Ved starten af ​​hver tur, skal en spiller annoncere in-game tid. Eventuelle uoverensstemmelser bør løses før spillet fortsætter . Under kamp tælle hver bevægelse som 10 minutter af kampen , og i slutningen af slaget markerer den samlede tid , der er gået .
Victory

Når spillet tid har nået 12:00 den 1. juni 1916 stopper spillet. Hvis spillerne er midt i kampen , de fortsætter indtil træfning er færdig . Uden for kamp , skal alle andre tiltag ophører på dette tidspunkt. Spillere vil derefter tælle deres samlede resterende skibe , hvor vinderen er den side med det større antal skibe. Hvis begge spillere har lige mange skibe , så spillet betragtes som en uafgjort. Sejr kan også opstå, hvis en spiller har ødelagt modstanderens hele flåden .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil