UNO Stacko Kørselsvejledning

" UNO Stacko " er en kombination af både den oprindelige kortspil " UNO " og blokken tårn spil " Jenga ". Mellem to og 10 spillere skiftes til at trække enkelt, forskelligt farvede blokke fra et tårn og placere dem på toppen af ​​det i overensstemmelse med spillets regler . Afspilning slutter , når nogen gør tårnet falde. " UNO Stacko " blev udgivet af legetøj selskab Mattel i 1999. Et spil af " UNO Stacko " tager cirka 20 minutter til at spille fra start til slut og anbefales for aldre 7 og op. Instruktioner
Opsætning
1

Vælg en spiller at gå først ; at spilleren skal bygge tårnet.
2

Brug læssebakken (inkluderet med spillet ) at stable lag af tre blokke vinkelret på laget nedenunder det. For eksempel, hvis du lægge tre blokke vandret ( med enderne mod vest og øst ) , lå de næste tre blokke på toppen af ​​dem lodret ( med enderne mod nord og syd). Brug alle blokkene til at konstruere tårnet.
3

Ret tårnet ved hjælp læssebakken og placere den på en flad, stabil overflade , såsom et bord . Alle spillere derefter sidde omkring tårnet i en cirkel.
Spilleregler
4

Skiftes , går med uret , startende med den spiller, der byggede tårnet. Spiller man vælger en blok og trækker eller skubber det fra tårnet , er omhyggelig med ikke at banke tårnet forbi. En blok kan kun tages fra under højeste fuldførte ( tre blok ) niveau.
5

Place , der blokerer på toppen af ​​tårnet på samme måde tårnet blev bygget. Det øverste niveau skal have tre blokke i det, før et nyt niveau kan bygges .
6

Overhold blok , der netop blev placeret.

Hvis der er valgt en blok med et nummer, den næste spiller skal vælge en blok af enten den samme nummer eller farve.

Hvis der er valgt en "Tegn Two" blok , skal den næste spiller vælger to blokke af samme farve som "Draw Two" blok. Denne spiller kan ikke vælge en "omvendt ", " Spring ", " Draw Two" eller "vilde" blok. Afspilleren efter at skal vælge en blok, der matcher farven på den foregående spiller anden valgte blok .

Hvis der er valgt en "omvendt " blok , fortsætter spillet i den modsatte retning ( mod uret ), indtil en anden " Reverse " blok er valgt. Den næste spiller skal vælge en blok, der matcher farven på den valgte " Reverse " blok .

Hvis " Skip" blok blev valgt , den næste spiller misser et sving og spillet genoptages med spilleren efter springes spiller . Denne spiller skal vælge en blok, der matcher farven på den valgte "Skip " blok .

Hvis der er valgt en " Wild " blok , kan den spiller, der har valgt den vælge en farve og meddele det til de andre spillere. Den næste spiller skal vælge en blok af samme farve som den tidligere spiller annonceret. A " Wild " blok kan vælges i stedet for enhver blok , undtagen efter en "Tegn Two" blok .
7

Spillet fortsætter på denne måde , indtil en spiller slår tårnet forbi. Den spiller er taberen .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil