Shrek 2: Twisted Eventyr Instruktioner

Spillere af Shrek 2: Twisted Fairy Tale brætspil skal gå på et eventyr for at redde Prinsesse Fiona, støder vrede landsbyboere og fjender, som de vandre landet. Brætspillet er velegnet til spillere i alderen 6 og op , og kan spilles med to til fire spillere . Gennem hele brætspil , får spillerne mulighed for at synge sange og efterligne figurer fra " Shrek " -film serien. Instruktioner
1

Vælg en token og placere den på "Start" plads. Skub hjulet til at bestemme, hvor mange rum du skal flytte . Den spiller, der bærer den mest grønne går først . Hvis ingen er iført grøn, den yngste spiller går først . Flyt det fulde antal pladser som angivet af spinner . Flere spillere kan optage samme rum på én gang.
2

Saml alle kort, som kræves på den plads, hvor du lander. Hvis du skal vælge en "Hjælp" -kortet , afhente top "Help" kort fra bunken , ser på det, og læg den med forsiden nedad foran dig . "Hjælp" -kort vil give dig instruktioner til følge. Du kan have op til tre " Hjælp " kort foran dig på én gang. Hvis du tegner mere end tre, skal du vælge en "Hjælp" -kort til at kassere . Når " Help" kortet bunke forsvinder ikke repositionere dækket. Du skal blot fortsætte med gameplay.
3

Tegn en "Event " kort, hvis du lander på en "Event " rum . "Event " kort kan være " Battle ", " Location " eller "aktivitet" kort. Følg vejledningen på disse kort med det samme , og derefter kassere dem . Hvis du tegner en "Location" -kortet , flytte til plads på kortet , og derefter kassere det. Hvis du tegner en " Battle " kort , rulle de tre slag terninger. De tre symboler skal matche , hvad der er på kortet. Skub spinner og bevæge sig fremad, som mange rum Hvis terningerne symbolerne kamp. Hvis terningerne symboler ikke passer , skal du flytte mellemrum tilbage efter hvad spinner siger .
4

deltage i aktiviteten angives, hvis du har tegnet en " aktivitet" -kort. Dette kan kræve at du synger sange fra " Shrek " -film eller efterligne tegn. De andre spillere stemme om forestillingen. Hvis de andre spillere godkende du tegne en "Hjælp" -kort. Hvis spillerne ikke godkende din tur slutter.
5

Følg alle retninger på spillets rum. Hvis du lander i fængslet , vente, indtil din næste tur og rulle de tre slag terninger. De skal matche terningerne på fængsel plads. Hvis de ikke gør det , kan du prøve igen på din næste tur. For at komme ind på slottet plads , skal du trække Gingy fra "Hjælp" -kort. Tegn "Hjælp" -kort , indtil du opnår Gingy , og derefter fortsætte.
6

Vent indtil turn , når du indtaster slottet til at besejre den onde fe , der har holdt Fiona til fange. Rul de tre slag terninger. Symbolerne er nødvendige for at besejre Gudmor udskrives på slottet plads. Hvis du er den første spiller til at matche symboler , vinder du spillet. Hvis du ikke matche de symboler , vente, indtil din næste tur og rulle de tre battle terningerne igen.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil