Cards Regler for Intrigue Clue

" Clue : Opdag hemmelighederne " er en opdatering til det klassiske brætspil Clue med nye regler og tilføjelsen af ​​intriger og personlighed kort. Der er stadig de samme seks hovedpersoner men spillet opdaterer deres personligheder. Der er ni våben i nye Clue spillet. Våben omfatter et bat, pistol , lysestage , kniv, reb , økse , håndvægt , gift og et trofæ. Her er de nye regler for den opdaterede Clue spillet. Opsætning af spil

Adskil rygtet kortene i tre stakke : Gæster , værelser og våben. Tegn et kort fra hver stak og placer den i den gule kuvert. Disse er de kriminelle kort. Kombiner de resterende Rumor kortene og videregive dem ud til hver spiller jævnt. Placer eventuelle ekstra kort med billedsiden nedad i Pool-området på spillepladen. Placer brikkerne i den rigtige udgangspunkter og de ​​våben i Pool-området . Bland intriger kort og sæt dem til side. Giv hver spiller en blok papir til at holde styr på de spor.
Spilleregler

Den første spiller kaster terningerne for at se, hvor mange pladser hans karakter kan bevæge sig. Afspilleren kan stoppe på noget tidspunkt før deres flytning ender. Hvis han rammer et spørgsmålstegn torv, han har til at stoppe op og trække en intriger kort. Når en spiller forlader et rum , kan han ikke genindtræde det i løbet af denne tur. En gang i et rum , har spilleren til at forlade det på sin næste tur. Når en spiller kommer ind i et rum , han har til at stoppe der og kan ikke passere gennem
Intrigue kort: . Ure

Når en spiller lander på et spørgsmålstegn eller ruller et spørgsmålstegn med terningerne , trækker han en Intrigue kort. Der er otte Clock kort i intriger dæk. De første syv gøre ingenting, men den ottende Clock kort gør den spiller, der trækker det næste mord offer. Hendes spil er forbi, og hun afslører hendes kort for hver spiller at se. Ottende Clock kort vender tilbage til dæk betyder, at morderen kan dræbe hver spiller før mysteriet er løst
Intrigue kort: . Keepers

De andre Intrigue kort er Keeper -kort . Disse Intrigue kort har særlige regler en spiller kan holde og bruge til enhver tid . Disse kort omfatter bevæger sig et sted på brættet , undgå en Rygte afsløre , tage en ekstra tur, se en anden spillers kort , tilføje til din rolle , flytte en spiller tilbage til deres hjem firkantet eller gøre andet rygte .

personlighed Cards

Hver spiller får en personlighed kort baseret på hans karakter , før spillet starter . Han kan bruge dette kort én gang i løbet af spillet . De spænder fra at starte ekstra Rygter til at flytte hvor som helst på brættet .
Rygter

Når en spiller kommer ind i et rum , han kan starte et rygte. Han bevæger sig enhver spillers bonde og en af ​​de våben ind i rummet for at gøre Rygte (eksempel: Sennep med kniven i biblioteket ) . De andre spillere er nødt til at bevise ham forkert . Spilleren til venstre får den første chance , og hvis hun har en af ​​kortene i det Rygte, hun har til at vise det til den person, Rygte . Hvis hun ikke har en af ​​de kort, den næste spiller får mulighed for at modbevise det. Hvis ingen kan bevise hans Rygte forkert, spillers tur slutter.

Beskyldninger

Når en spiller tal ud af de tre kort i kuverten , han hoveder til puljen. Når nåede poolen , gør han en anklage . Efter anklagen , han ser på kortene i kuverten. Hvis han har ret , han vinder spillet. Hvis forkert, han er ude af spillet. Han fortsætter med at vise kort, når du bliver spurgt , men kan ikke længere bevæge sig rundt på brættet .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil