Pick en af fire bønder at spille. Sæt ekstra bønder til side.
2
Spin hjulet til at se, hvem der går først . Spilleren med det højeste antal starter spillet. Sæt bønder fra brættet nær firkantet nr. 1. .
3
Spin hjulet til at se, hvad antallet af firkanter du har brug for at bevæge sig. Dette vil være fra et til seks rum. Start på firkantet nr. 1 og flytte din bonde retning af numrene fra den ene til 100 .
4
lander på en firkant, der har et billede af enden af en stige og bevæge sig op ad stigen til en højere nummererede pladsen. Et billede af en stige , kan have et barn, slå græs . Hans belønning , ved at flytte op ad stigen , er at gå til cirkus .
5
lander på en firkant, der har et billede af toppen af en sliske og glide ned i skakten til en lavere nummererede torv . Et billede af en sliske kan have et barn spiser for mange cookies, og den resulterende konsekvens , efter at glide ned i skakten , er en mavepine .
6
Afslut din tur, hvis du lander på en firkant, der passerer gennem en sliske eller en stige , har ikke noget billede , har en pil eller et billede firkant øverst på en stige eller bunden af en faldskærm.
7.
Vind ved at nå nr. 100 kvadrat ved nøjagtig optælling eller ved landing på stigen firkantet nr. 80 .
hoteltilbud