Titanics forlis Board Spilleregler

Kombiner frostgrader , isbjerge, for få redningsbåde , og hvad har du? Et brætspil kaldet "The Titanics forlis . " Den første spiller til at indsamle to passagerer sammen med to mad og vand poletter for hver og klatrer ombord redningsskib vinder. Spillet består af to flade spillekort boards forbundet med metal indlæg , brikker , der repræsenterer repræsenterer skibets officerer , mad og vand tokens, passager -kort, hav og ø eventyr kort, redningsbåde og terninger. Fordi spillet er kompliceret , er det sandsynligvis er egnet for voksne og børn på 12 år og derover. Starter spillet

Hver spiller tager en tur på at kaste terningerne og flytte deres brikker , kaldet " skibsofficerer . " Efter hver spiller har haft en tur, skibet begynder at synke , når et eller seks er rullet på terningerne . Hver gang en ene eller seks kastes, Titanic, som har seks vandlinjen mærker, synker en mark . Når begge terninger viser enten en en eller seks , båden synker to varemærker.

Spillere flytte deres skibsofficerer langs passager i et forsøg på at komme til nummererede kahytter , vand rum markeret med grønne prikker og mad rum mærket med blå prikker. En spiller får gennem et skot , når double er rullet . Diagonale bevægelser er ikke tilladt ; en tur kan ikke slutte på en plads deles med en anden spiller ; en spiller kan flytte færre pladser end det antal rullede på terningerne .
Passager Rescue Cards

Spillere rednings passagerer ved at trække passager -kort er markeret med numre, der svarer til statens rumnumre . En spillebrik flyttes langs gangene indtil nå kahyt angivet på kortet , kun ind gennem indgangen . Hvis kahyt nummer på passager -kortet er allerede under vandlinjen eller går under vandlinjen før skibsofficer når kahyt , er kortet tilbage til bunden af ​​dækket og et nyt kort trækkes på spillerens næste sving .
Undladende Ship

spillere kan give op bevæger sig mod en kahyt og i stedet gå til en redningsbåd af passageren kort for at kahyt vender tilbage til bunden af dæk og rullende terninger at bevæge sig mod en redningsbåd . Redningsbåde , der kun kan benyttes af en spiller, der er lanceret på spillerens næste sving . Besatte redningsbåde gå direkte til Island # 1, og tomme redningsbåde gå til Island # 2 . En redningsbåd lanceres hver gang skibet synker dybere ned i vandet . En spiller skal flytte sin spillebrik til redningsbåden lanceringen område , når Titanic synker under et mærke på et rum, han indtager , eller hvis der er blevet lanceret sidste redningsbåd . Enhver passager kort eller poletter skal returneres .
I havet

spillere i havet skal svømme til en ø for at få en redningsbåd . Spillere videre til øerne kaste terningen og derefter flytte lodret eller vandret. Swimming spillerne kaste stadig terninger for at forsøge at sænke Titanic, men kan ikke samle poletter eller passagerskibe kort, indtil de har fået til øen, hvor de kan få på en redningsbåd .

Efter spillere er sikkert ombord redningsbåde , kan de trække Sea Adventure kort, hvis de ruller en én ; hvis en ene er rullet på begge terninger , må spilleren trække to kort. Island Adventure kort trækkes , når en spiller lander på en ø , og retninger på kortet skal følges. En spiller kan kræve en anden spillers jetoner eller passager -kort , når de lander på den samme plads, der er besat af en anden spiller. Når den hvide pil på Titanic er under vandet, redningsskib begynder at stige over vandlinjen og fortsætter indtil Titanic synker helt.
Vinde spillet

spillet er vundet, når en spiller kommer ind i redningsskib på nogen af ​​de 12 grønne områder efter redningsskib er helt over vandlinjen . For at vinde , skal spilleren have to vand og to fødevarer tokens og mindst to passager kort. Spillere kan kun bord på redningsskibet ved at rulle det nøjagtige antal pladser.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil