Elektronisk slagskib spil Instruktioner

" Electronic Battleship " bruger en programmerbar computer, der gemmer spillernes skibets steder og bruger lydeffekter til at angive skud og hits i spillet , tilføje lidt mere flair for spillet. Du og din modstander program spillet computer med placeringen af ​​dine fem skibe - Luftfartsselskabet , slagskib , ubåd , destroyer og PT båd - og så elektronisk indtaste dine billeder , mens du spiller . Der er to metoder til at programmere computeren - øjeblikkelig programmering og manuel programmering . Øjeblikkelig programmering

Du skal bruge koden bog følger med spillet til øjeblikkelig programmering. Bladre gennem de 100 mulige opsætninger i bogen, vælge en og oprette dine skibe på dit gitter i viste positioner . Drej på det hvide "On /Off" -kontakten til " On", lytte til sonar lyd og flip "Load /Go" kontakten til " Load ". Skub den gule knap til " CM ", trykke på den og derefter trykke på den røde " Fire" -knappen. Indtast bogstaver /tal kode for layout, du har valgt ved at skubbe den blå knap til det korrekte bogstav og trykke på den og derefter trykke på den gule knap på det rigtige nummer placering. Tryk på den røde " Fire" -knappen og lyt efter et bip efterfulgt af et " huje " lyd for at angive , at koden er blevet korrekt programmeret.
Manuel programmering

manuelt programmere dit skib steder, skal du indtaste koordinaterne for hvert afsnit af hvert enkelt skib ; dette er 17 stillinger i alt. Drej "On /Off" -kontakten til " On", "Load /Go" kontakten til " Go" og den gule knap for at " CM ". Placer dine fem skibe i nogen steder, du ønsker på dit net. Indtast de grid steder, som hvert skib indtager ved at skubbe og trykke på den blå knap på det rigtige bogstav stedet og den gule knap for det korrekte nummer. Tryk på den røde " Fire" knappen efter indtastning af hver koordinat. Du indtaster fem placeringer for luftfartsselskabet , fire for slagskibet , tre hver for ubåd og destroyer , og to for PT båd. Når du har indtastet alle 17 koordinater korrekt, en " huje " lyd vil bekræfte det.
Spilleregler

Skub "Load /Go" -kontakten til "Go" og beslutte, hvilke spiller går først . På din tur , skal du indtaste et bogstav /tal koordinere med de blå og gule knapper ligesom du gjorde under programmering og trykke på " Fire" -knappen. Du vil høre lyden af ​​et missil at blive fyret . Hvis din modstanders båd er på dette sted , vil du høre en eksplosion lyd og at torvet vil blinke på din modstanders bund gitter . Din modstander fortæller dig, hvilken båd du rammer og placerer en rød pind på båden i at stedet ; du vil placere en rød pind på at stedet på din top gitter . Hvis du ikke hørte en eksplosion , dit skud savnet ; placere en hvid pind på denne placering på din top gitter . Spillere skiftevis vender med ét skud hver . Når man spiller skib er sunket fra at tage hits i alle sine pletter , der spiller erklærer det. Den første spiller til at synke alle fem af hans modstanders skibe vinder .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil