Elektroniske Battleship Regler

Electronic Battleship er et edb- version af den populære Milton Bradley spil, der involverer to spillere gætte placeringen af ​​hinandens skibe for at foretage strategiske angreb. Spillet udnytter fire firkantede net , der er identificeret af bogstaver og tal. På den ene gitter , spilleren arrangerer deres skibe , og på en anden tavle , spilleren forsøger at spore skibe af anden spiller. Med elektronisk slagskib , mange af de samme regler som den oprindelige , men der er også tre andre typer af spil , der kan spilles , samt en chance for at konkurrere mod computeren . Indhold og Assembly

Indholdet af spillet inkluderer baseenheden , target skillegitter , 168 hvide pinde , 84 røde pløkker , 10 plastik skibe og batteridækslet. I batteridækslet er batteriholder , hvor fire AA- batterier skal indsættes for at spille spillet på . Spillet er så først samles ved at skyde målet skillegitter i midten af ​​brættet base. Den pose ti plastik skibe bør omfatte to af hvert enkelt skib , der er transportøren, slagskib , ubåd , destroyer og patruljebåd . Hver spiller derefter tager 84 hvide pinde og 42 røde pinde.
Programmering Ships

Spillerne skal først beslutte, hvem der er Task Force One , og som er Task Force Two. For den spiller, der er Task Force One, det er hans eller hendes pligt til at trykke på "On" -knap på siden af ​​brættet . Du vil høre en stemme sige "Vælg Spil ". Du skal derefter trykke på knappen til at vælge det første spil. Når du hører spillet sige " Vælg spiller ", skal du trykke på to knapper for at vælge to spillere. Du vil så høre , " Task Force One , skal du indtaste dit brev og antal. " Vælg en placering mønster til dit skib , før strategisk placere dem på din nettet for dine skibe . Indtast bogstav og tal for din placering , og tryk på "Enter" knappen . Din modstander vil derefter blive bedt om at gøre det samme.
Firing en Missile

Task Force One spiller begynder spillet ved at vælge et mål hul til at holde en hvid pind ind på målet nettet, som er placeret i øverste højre hjørne af brættet . Målet er identificeret med et bogstav og et tal. For eksempel D-2 er et mål identifikation. Denne placering er, hvor du ønsker at affyre et missil til at angribe din modstander. At affyre et missil , skal du indtaste det bogstav og nummer på dit mål , og tryk derefter på " Fire" -knappen. Du ved , at du rammer din modstanders skib hvis du hører en eksplosion i spillet. Hvis du hører kun missilet bliver fyret slukket og ingen eksplosion , så du ikke rammer din modstander. Stiften er tilbage i målet nettet for at angive et område, der ikke er blevet ramt. Efter hittet eller miss, bliver det den anden spillers tur .
Vinde et spil

Formålet med spillet er at sænke alle din modstanders skibe. For at gøre dette , når du rammer en del af et skib , skal du udskifte den hvide pind med en rød pind . Når hele skibet er fyldt med røde pinde det vil blive sænket , og computeren vil meddele, at du sunket en af ​​din modstanders skibe. Den spiller, der synker alle fem af de andre spilleres skibe først er vinderen. Computeren vil annoncere den taskforce, der har en, og sangen " Taps " vil spille for taberen .
Andre spil

Spil to ligner spil en , men i denne version spilleren kan fortsætte skyde så mange missiler , indtil han eller hun savner . For eksempel, hvis Task Force One spiller laver et hit med det første mål , kan hun fortsætte med at spille . Den anden spiller vil så have hans eller hendes tur , når den første spiller har savnet et mål. For spil- tre -version , hver spiller tager en tur for hvert skib , der ikke er blevet sænket . Et eksempel er, hvis Task Force Two spiller har fire skibe , der ikke er sunket , så han eller hun er tilladt fire omgange på en gang. Spil fire er den mest avancerede version , da det giver spillerne mulighed for at skabe deres egne afskedigelsesregler og tage forvandler enhver ordre , at spillerne vil.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil