Sådan Gør din egen bygning spil

Bygning spil som SimCity og dens varianter eller konkurrencemæssige empire -building simuleringer som Civilization og Spore tage år at udvikle . Men hvis du begynder simpelthen og arbejde dig op , kan du have en fungerende prototype i så lidt som et par måneder. Du ønsker måske at finde ud af det på papir først , så prøv en tekst -baseret computer -versionen næste , så måske en ANSI -version før de går til en fuldt interaktiv grafisk version. Der er ingen brugbare shortcuts.Things du har brug
Graph papir eller computer spreadsheetPencilsGraphic design computer programProgrammerGraphic artistWeb hosting konto myHotelVideo.com: Vis Flere Instruktioner
1

Vælg dit tema. Vil spillerne være at bygge en enkelt bygning , en by , et land eller en verden? Det niveau af kompleksitet til dit design går op eksponentielt med hver større geografisk enhed , medmindre du ønsker en forsimplede udgave , fx et land, der ikke behøver at bekymre sig om udenlandske angribere , kriminalitet, inflation , arbejdsløshed, naturkatastrofer og andre faktorer, som virkelige verden nationale ledere står over for.
2

Design spilleren interface. Vil spillerne være i stand til at sætte priserne ? Byg bygninger og veje ? Tilslut forsyningsselskaber ? Tal ? Når du beslutter , hvordan spillerne vil være i stand til at påvirke din simulation, er du også nødt til at lægge ud skærmene Status og knapper /menuer, så de er nemme at læse og bruge .
3

Bliv fortrolig med beslutningsprocesser træer, fordi de nu bliver dine venner i de næste mange måneder. En af de mest tidskrævende processer i at designe en interaktiv video game sætter grundlaget for programmøren . Du skal starte med en ny spiller , og beslutte, hvad der vil ske for alle mulige status af spillet, når spilleren klikker på en knap eller menupunkt. En status er de variable tilstande af alt spilleren kan styre , og hver begivenhed dit program genererer på eget (fx naturkatastrofer , befolkningstal , oprør ) . Hvis du ikke har planlagt for alle mulige spiller valg på alle mulige sæt variabler , vil dit spil ned. Ved hjælp af et regneark eller en kommerciel beslutning -tree program vil foretage ændringer meget lettere at gøre .
4

Proof dig beslutning træ. Hvis for eksempel , kan din afspiller påvirke seks variabler , sørg for at have seks resultater for alle mulige spil status. Du ønsker måske at få en anden til at hjælpe dig , fordi selv de simpleste plan for interaktioner og reaktioner kan generere et beslutningstræ , der tager en pakke papir eller flere megabyte et regneark. Husk, at nogle gange en status kan indlejres i en anden , således at det samme sæt af variabler producere forskellige resultater forskellige steder i spillet .
5

Skriv ud spillets regler , når din beslutning træ er fuldstændig. Det bør give i fortællende form de valg og konsekvenser for hver spiller handling. Hvis du ikke har inkluderet nivellering ( hvordan spillerne nå mere vanskelige niveauer i simulering) , kan du ønsker at tænke på , at når du kommer op med de regler , og derefter foretage ændringer til din afspiller interface og beslutningstræ at tilføje niveauer af spil , som vil gøre spillet forbliver interessant over en længere tid.
6

Lej en programmør . Hvis dine forventede grafik er 2D og mekanik er enkle nok, kan du være i stand til at få det gjort i Java eller C + +. Hvis du har flere penge og ambitioner , kan du prøve at gøre din simulation spil i C # eller nogle 3D-modellering program .
7.

Lej en grafiker, hvis du vil have kunst med tilstrækkelig realisme til at trække dine spillere i spillet. Husk, at du kan være i stand til at genbruge dele af kunst i forskellige sammenhænge , så prøv at bryde dine anmodninger om kunsten ned til de basale enheder , og derefter arrangere dem på en baggrund selv . Du bliver nødt til at bevare din programmør til at integrere de skærmbilleder i programmet.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil