Mystery Date Regler

Mystery Date er et brætspil der oprindeligt designet af Milton Bradley . Den første version af spillet ramte hylderne i 1965 , og spillet blev igen udstedt i 1970 , 1999 og 2005. 1999-udgaven involverer forskellige spil og en elektronisk telefon, som spillerne bruger til at modtage spor fra deres mysterium prom dato. 2005- versionen er en genindspilning af den klassiske Mystery dato og omfatter ikke elektroniske telefon. Der er også en High School Musical version af game.Classic Mystery Date: 2005 Version

Classic Mystery Date: 2005 -versionen er beregnet til to til fire spillere , aldre syv og op. Målet er at være den første pige til at blive klar til en af ​​fire mystery datoer og find hendes matchende dato bag døren. Brættet , mysteriet døren, fem mysterium datoer, 48 tøj kort, fire bønder med stande og dø er inkluderet i spillet.
Forberedelse til Play

første gang du spiller , skal du samle Mystery Door . Der er ni dele, der udgør døren. Der er døren foran , døren tilbage , to stykker for dørhåndtaget og fem mysterium dato kort. Du stable mysterium dato kort i rækkefølge et til fem , med en på toppen og fem på bunden. Den runde dørhåndtag stykke går gennem hullet i døren, og tillægger lukkemekanismen . Mystery dato kortene glide over hængslerne på døren rygstk så man vender opad. Døren stykker forbinde til hængslerne og døren passer ind i en udpeget plads på spillepladen. Du bliver også nødt til at indsætte de enkelte bonde stykker i en plastik bund stykke .
Forskellige typer

de forskellige typer af datoer Datoer
er Bicycle picnic , Prom dato, Snowboarding Date, og Beach Date. Der er også en Nerd kort iført en lomme beskytter og briller. Nerd skal undgås .
Spilleregler

Hver spiller kaster terningen . Den højeste roll går først med leg fortsatte til venstre. På din tur, du kaste terningen og flytte din pind med uret rundt på brættet . Du skal følge eventuelle instrukser på den plads, du er landet på . Hvis du lander på en take rum, du følger instruktionerne på plads til at tage et kort fra bunken , bunken , eller en anden spiller .
Hvis du lander på Swap plads og bliver bedt om at bytte kort med anden spiller, skal begge spillere vælger et kort fra deres egne hænder og handel med hinanden.
vinde spillet
p Hvis du lander på en Open the Door plads og har de korrekte kort at fuldføre en mundering , det betyder at du er klar til en dato , og kan åbne døren for at se om dit matchende date er ankommet. Hvis du ikke har tre matchende tøj kort, du ikke gør noget , og din tur er slut. For at åbne døren, skal du vise dit tre- card tøj til dine modstandere.
Hvis det ikke er et match, skal du lukke døren , drej knappen , og spillet fortsætter . Hvis du åbner døren til at afsløre Nerd , skal du kassere de tre matchende tøj kort du har, og vælge tre nye kort fra bunken . Play fortsætter. Hvis datoen bag døren er en match, har du vundet .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil