Axis & Allierede Board Game Strategi

Axis og allierede er et klassisk brætspil fra Milton Bradley , ved hjælp af grundlæggende strategi regler for at re- vedtage den globale konflikt af Anden Verdenskrig . Spillere tage kontrol over en af ​​de fem stormagter under krigen - USA , Storbritannien , Sovjetunionen , Nazi-Tyskland og Imperial Japan - i et forsøg på at fremstå sejrende og måske ændre løbet af historien. Specifikke strategier afhænger af, hvilken version af reglerne , du spiller , og om du bruger varianter . For klassiske Anden udgave regler , dog et par grundlæggende strategier sejre afhængigt af hvilket land , du spiller. Sovjetunionen

Sovjetterne starter spillet i en hård plet - ensbetydende med at deres faktiske position i 1942 - og er generelt betragtes som den svageste af de tre allierede. Angribende Finland /Norge eller Østeuropa på den første runde kan afslutte spillet hurtigt, men deres typiske mål er at forsinke den tyske angreb , så længe som muligt for at give USA og Storbritannien en chance for at komme dem til hjælp . Eksperter på AxisandAllies.org foreslå at bruge penge på infanterister , hvis du ønsker at vedtage en defensiv strategi. Køb otte mænd og flytte dem alle redde en fra Rusland til Karelen , sammen med de sovjetiske planer. Den ene mand forhindrer en tysk blitzkrieg samtidig præsentere en formidabel defensiv mur i Karelen . På det tidspunkt tyskerne igennem , bør de andre allierede kommer til Ruslands støtte.
Tyskland

tyske strategi afhænger udslette Rusland så hurtigt som muligt , så henvender sig til de resterende allierede. AxisandAllies.org anbefaler køb af fire kampvogne og en fighter i de tidlige runder , så afsætter den tyske flåde og luftvåben at ødelægge den allierede skibsfart i Atlanten og Nordsøen . De landstyrker kan derefter blive afsat til at angribe Sovjetunionen , slående på Østeuropa , Karelen eller de områder i Kaukasus . Hvis der tropper eller krigere kan blive skånet , Egypten gør et fristende mål så godt.
Storbritannien

Briterne ønsker at fokusere på Tyskland, så meget som muligt. Air magt kan udrette en række mål forholdsvis hurtigt , men hvis du ønsker at planlægge en langsigtet spil , kan du ønsker at opbygge en flåde i stedet. Med fly, fokusere på at opbygge bombefly , mens du sender de eksisterende britiske jagere til Karelen at styrke Sovjet. Strategiske bombetogter kan reducere Tysklands produktionskapacitet , mens tropper i Afrika kan sendes til Indien for at forstærke mod et muligt angreb fra Japan.
Japan

fristelse for Japan er at iværksætte et angreb mod USA flåde . Dette er normalt en fejl, da USA kan absorbere disse slag , og med den tid, Japan skifter gear , er Tyskland normalt gøres for . I stedet bør du slå dine styrker vest og koncentrere sig om at udslette Sovjet. Fej i Eurasien med så mange kræfter som muligt , at skabe en anden front for Rusland at beskæftige sig med. Når russerne er ødelagt , kan Tyskland og Japan beskytte hinandens ryg , mens fokus på resten af ​​de allierede.
USA

Som " arsenal af demokratiet " USA fungerer bedst ved at hjælpe Storbritannien og sovjetterne tage sig af Tyskland. Mens du ønsker at skabe nok tropper til at blokere en japansk invasion , bør hovedparten af ​​dine ressourcer gå ind bombefly og transporter , med eventuelle resterende midler anvendes til infanteri . USA kan forsvare Afrika med tropper langt lettere end Storbritannien , så briterne til at holde Indien lettere og nægte Tyskland nogen ressourcer i Afrika. Strategiske bombetogter kan droppe Tysklands produktionskapacitet , sultende nazisterne ud og lade Rusland og Storbritannien afslutte jobbet.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil