Australian Gold Rush Games

I 1851 Edward Hargraves opdagelse af guld nær Bathurst udløste en vanvittig . Rækken af ​​guld siv , der fulgte i høj grad vil påvirke både den sociale og økonomiske klima i Australien. Introducere de studerende til de forskellige virkninger af de australske guld siv i det 19. århundrede med et sortiment af interaktivt klasseværelse spil. Golden Trivia spil

Ved afslutningen af ​​lektionen på den australske guldfeber , teste elevernes viden om materiale med en trivia -baseret spil. Del klassen op i to hold og stille en række relevante spørgsmål ; det første hold til at komme med det rigtige svar tjener et punkt , og holdet med flest point ved slutningen af ​​konkurrencens vinder . Spørg hurtig, faktuelt baserede spørgsmål om vigtige datoer og historiske tal i løbet af bevægelsen , samt flere tankevækkende spørgsmål , som hvordan guldfeberen ramte medlemmer af samfundet i Australien. Hvert hold kan vælge en bestemt elev som sin talsmand , eller eleverne kan skiftes til at gå head -to-head mod hinanden.
Classroom Gold Dig

Giv dine elever en mulighed for at flex deres efterforskning færdigheder i klasseværelset med en guldfeber -tema skattejagt . Brug guld maling til at male små genstande til at skjule, eller blot bruge guldstykker byggeri papir til at repræsentere nuggets . Skjule disse elementer omkring klassen, og oprette en liste over spor baseret på undervisningsmaterialet , der vil hjælpe dine elever med at finde de skjulte objekter. Den studerende med flest guldklumper i slutningen af ​​jagten vil blive vinderen .
En dag i livet for en Prospector

Har eleverne rejse tilbage i tiden til et kig ind på livet af en guldgraver i det 19. århundrede Australien. Dette interaktive spil vil udfordre de studerende til at gennemføre en lukrativ guld grave ved at forvalte deres finanser; de bliver nødt til at planlægge et budget for mad og forsyninger til at købe , og bliver nødt til at faktor i omkostningerne ved at erhverve en minedrift tilladelse , samt andre arbejdskraft udgifter . Dette spil vil give de studerende en historisk lektion om de strabadser minearbejdere står over for, og det vil også bidrage til at styrke deres matematiske færdigheder, som de er nødt til at faktor i en række forskellige udgifter. For ekstra matematik praksis , de studerende har konvertere værdien af ​​en shilling til moderne valuta .
Guess Who ?

Hjælp eleverne til at identificere vigtige bidder af information fra undervisningsmaterialet ved at skrive en bestemt person, sted eller begivenhed på gule sedler . Giv hver elev en note til at placere på panden ; han skal ikke se på, hvad der er skrevet på papir . Hver elev vil derefter skiftes til at spørge ja eller nej spørgsmål om hans gul seddel til at forsøge at identificere den person , sted eller begivenhed, de er blevet tildelt. Fortsæt spillet , indtil hver elev har korrekt gættet hans identitet .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil