Stickman Skole spil

Stickman spil holde børnene underholdt i hjemmet og i skolen. Stickman er tegn i forskellige spil, herunder væddeløb og strategi. Mens du nyder de spil , eleverne øge deres indsigtsfulde , ansvarlige og stavning evner , blandt andre. Stickman spil spilles over internettet eller ved hjælp af en blyant og papir. By Jumper

By Jumper er en Stickman spil, der hjælper eleverne finpudse deres timing og refleksive færdigheder. Formålet med spillet er at springe over så mange bygninger og genstande som muligt , indtil alle niveauer er fuldført. Studerende skal springe over nok bygninger før tiden løber ud. Spillet styres ved hjælp af computerens pile. Efterhånden som eleverne spiller , får de tips til at øge deres scoringer. For eksempel, hvis de fanger måger , de tjener yderligere fem point.
Stickman Sam

Stickman Sam har en blanding af action , humor og historie linjer . For at kunne vinde spillet , vil de studerende nødt til at praktisere deres læsefærdigheder. Hvert spil i Stickman Sam -serien er udstyret uddannelse missioner , hvor de studerende praktiserer forskellige kompetencer , der er nødvendige for at vinde spillet . En prøve mission kræver Stickman Sam at redde Bob fra hans bortførere . Eleverne lærer akrobatiske rullende, klatring og hængning, blandt andre færdigheder. Spillet har i øjeblikket fire versioner.

Potty Racers 2

Potty Racers 2 , produceret af GONZA Games, er et racerspil er egnet til børn i alderen 10 eller ældre. Formålet med spillet er at teste niveauet af afstand og højde spillere kan rejse. Point gives når spillerne engagere sig i tricks og har vellykket landing og spring. Hver mission giver spillerne en afstand og højde mål. Spillere har også mulighed for at opgradere deres køretøjer , herunder installation af de tilpassede hjul , dele og øget brændstof.
Hangman

Hangman er et klassisk stick spil, der kan spilles enten på computeren eller i hånden. Spillet er beregnet til at hjælpe eleverne øge deres ordforråd og lære nye ord. At spille bøddelen , en studerende trækker galge med en løkke forbundet til det. Galgen er tegnet på toppen af ​​papiret og afsluttes ved at tegne en vandret linje nederst , en lodret linje , der kommer op fra midten af ​​den lodrette linje , og en kort linje på vej til højre i toppen af ​​den lodrette linje . Skuffen vælger et ord og trækker det antal streger ordet indeholder . Den anden elev gætter ordet , et bogstav ad gangen. For hvert forkert bogstav , skuffen tilføjer en kropsdel. Spilleren taber hvis skuffen afsluttet kroppen, før han gætter ordet .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil