Hvordan ved du, hvilke kort til at kombinere sammen i Yu -Gi-Oh

! ? Der er tre typer kort i Yu -Gi-Oh , et kortspil baseret på en japansk manga ! . Disse kort - monster kort, stave kort og trap -kort - skal kombineres strategisk at reducere din modstanders totale livspoint. Når en spiller ikke har flere Life Points , eller ikke har flere kort at trække fra hans eller hendes dæk , han eller hun mister spillet. At kombinere monster kort med den korrekte stave eller trap -kort tager dygtighed og evnen til at forudsige og læse din modstanders moves.Things du har brug
Yu-Gi- Oh! Legetæppe
Coin myHotelVideo.com: Vis Flere Instruktioner
1

Stable Yu-Gi- Oh kort i et dæk. Shuffle og skære dækket. Placer dæk med forsiden nedad på spillet måtten. Så flip en mønt til at afgøre, hvem der går først ; vinderen af ​​lodtrækningen kan bestemme, hvem der går først .
2

Tegn fem kort fra toppen af ​​bunken.
3

Træk et kort fra bunken at starte duel fase . Læg mærke til de forskellige typer af kort i dine hænder. Monster kort er gule og orange og bruges til at angribe din modstander og reducere hans eller hendes liv Points fra 8000 til nul. Grønne kort er besværgelseskort og indeholder instruktioner. De lilla kort er fælde kort, der også har instruktioner for at reducere din modstanders chancer for at ødelægge din monster .
4

Summon eller tegne et monster kort fra de fem kort , der blev trukket for at begynde Hovedfase . 1. Kig i højre hjørne af monster kort for en, der har fire stjerner eller derunder ; du kan tegne en af ​​disse monstre. Et monster kort med fem stjerner og op kan kun blive indkaldt , når en af ​​dine monstre allerede er blevet sendt til kirkegården .
5.

Anbring kortet vandret nedad , hvis du ønsker at kortet i sæt Defense holdning; monstre i denne position vil beskytte dit liv Points fra at angribe monstre. Hvis monsteret har lave angrebspunkter , som anbringes i forsvarsposition . Det betyder, at hvis din modstanders monster tilsigelse et monster med Attack point højere end dit forsvar point , disse punkter kan ikke trækkes fra din samlede livspoint. Du kan også placere det monster på måtten opad og lodret at signalere, at det er i Attack holdning , hvis du er sikker på din monster antal angrebspunkter.
6

Tag en af ​​magi eller fælde kort fra bunken , og sæt den med forsiden nedad i en af ​​magi eller fælde zoner. Hvis kortet er i Defense -tilstand , skal du placere en trylleformular eller fælde kort, der vil give dig mulighed for at imødegå en angribende monster.
7.

Lad modstanderen til at trække fem kort fra toppen af ​​bunken. Spillet kommer ind nu Draw Phase .
8

Lad din modstander til at tegne et monster kort fra hans eller hendes hånd i Standby Phase og placere den på måtten. Modstanderen skal vælge et niveau 4 eller lavere monster og det enten står op til at angribe eller nedad.
9.

Lad din modstander til at fjerne en af ​​hans eller hendes magi eller fælde kort fra bunken og sætte den med forsiden nedad i en af ​​magi eller fælde zoner. Hvis kortet er i Defense -tilstand , skal du placere en trylleformular eller fælde kort, der vil give dig mulighed for at imødegå en angribende monster.
10

Flip nogen monster kort på bordet med billedsiden opad. Du bør gøre dette, hvis nogen var nedad.
11

Beregn skaden. Hvis modstanderens monster kort har flere angrebspunkter - placeret i nederste højre hjørne af kortet - end din , er det monster ødelagt. Ødelagte monster kort skal forblive opad på kirkegården del af spillet måtten. Vær opmærksom på, at intet liv Point er taget fra dig, hvis det monster var i Defense mode. Hvis den første spiller monster angreb Points er højere , trækkes forskellen mellem de angrebspunkter fra hans eller hendes samlede livspoint. For eksempel, hvis din monster har 1600 Defense point og modstanderen monster har 1300 angrebspunkter , trække 300 angrebspunkter fra modstanderen samlede livspoint. Der sker ikke noget , hvis begge monster angrebspunkter er lige.
12

Vend stavefiler eller fælde kort. Du eller din modstander kan holde din monster -kort ved at vende i løbet af en trylleformular eller fælde kort, der er mere magtfulde end monster. For eksempel Dimensional Prison fælde kort giver dig mulighed for at fjerne den angribende monster fra spillet , uanset hvad. Denne leg er valgfrit og bør kun bruges til at indsamle især magtfulde monstre .
13

Enter Main fase 2 . Udskift kort bruges med én eller to nye kort , så der er fem i hånden. Du kan ændre placeringen af ​​enhver monster stadig på måtten og ikke på kirkegården , eller indkalde et nyt monster -kort fra din hånd . Gentag processen med at trække et monster kort og placere en fælde eller spell kort. Hvis en af ​​dine monster kort blev sendt til kirkegården , kan du ansætte en mere kraftfuld monster med fem eller seks stjerner . Lad modstanderen til at trække sine kort . Derefter beregne skaden.
14

Fortsæt med at kæmpe , indtil en spiller har mistet alle hans eller hendes liv Points . Omvendt fortsætte indtil en spiller har flere kort at trække fra hans eller hendes dæk.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil