Markerede Legeplads Spil

På trods af alle de teknologiske fremskridt , alle børn har brug for en god tid er en bred åben legeplads og nogle kridt . Markering af en legeplads for nogle enkle spil kan give timevis af underholdning for børn , sammen med at udfordre deres hånd-øje koordination og undervisning værdifulde færdigheder, såsom teamwork , deling og på skift . Rundbold

Tegn hjem plade og tre baser på legepladsen samt et sted for pitcher at stå. Rundbold regler ligner dem af baseball , og spillet kræver en stor rød gummibold . Afhængig af antallet af børn til rådighed, kan spillerne tage op positioner lige som dem i baseball med en kande , catcher , basemen , shortstop og markspilleres . Spillet begynder, når pitcher kaster bolden mod home plate , og den anden spiller forsøger at sparke den . Ligesom i baseball , hvis bolden er fanget i luften , kickeren er ude. Kickeren kan også erklæres , hvis bolden rammer ham, når han ikke er på basen. Hvis kastet bold misser , kan spilleren fortsætte til den næste base, men ikke længere. Et tvunget ud opstår, når bolden kastes til en baseman der har sin fod på basen , og han fanger det før kickeren ankommer for at tagge op . Ligesom i baseball , et hold får et point for hver køre hjem ; og når der er tre outs , så hold skifte side .
Hopscotch

Et typisk hinke mønster har otte sektioner med de to første pladser bliver fra side til side og nummereret 1 og 2. . den næste firkanten sidder på toppen, centreret over de første to og er nummereret 3 . mønsteret fortsætter, indtil der er otte pladser alle stablet oven på hinanden. Hver spiller har en markering, som kan være en lille sten eller lignende. Den første spiller kaster sin markør i den første firkant. Det kan ikke hoppe ud , røre en linje eller jord i den forkerte firkant ; hvis det gør, spilleren opgiver hendes tur . Hvis den lander korrekt, hun hopper på hver firkant , skiftevis ved hjælp af en fod eller to , afhængigt af hvor mange pladser hun kan lande på. På vej tilbage , hun henter sin markør . Mønsteret gentages , kastede markøren til det andet kvadrat og så videre. Hvis en spiller mister sin balance , savner en kvadratisk eller trin på en linje , hendes tur slutter , og hun skal spille denne runde forbi. Den første spiller til at fuldføre alle otte sektioner vinder .
Marbles

Tegn en 10 - fod bred cirkel på jorden og sætte 13 target kugler indeni. Spillere kan skyde fra hvor som helst uden for ringen. Målet er at banke et mål marmor ydersiden af ​​cirklen og samtidig holde din shooter marmor indeni. Hvis en spiller gør dette med succes , kan han fortsætte med at skyde. , Hvis en spiller misser eller hans shooter går uden for ringen, taber han dog en tur. Hvem banker syv mål ud af cirklen først vinder .
Four Square

Fire pladser er markeret på jorden, alle rørende hinanden og skaber en stor firkant , ca 8 x 8 fod. En rød rundbold bruges til leg. Hver spiller vælger en firkant og indtager det. Et kvadrat er " Ace " eller " King" , mens de andre pladser har mindre navne, og er rangordnet efter titel , såsom " Dronning ", " Prince " eller " prinsesse ". Den " Ace " eller " King" tjener bolden. Bolden skal først blive kastet på pladsen og derefter ramte mod en af ​​de andre pladser. Personen i den firkant, hvor kuglen lander skal ramme det til nogen anden spiller . Bolden skal først hoppe i spillerens torv før at blive ramt til en anden spiller . Hvis en bold hopper to gange eller bliver ramt uden for et kvadrat, stopper spillet. Den person, der lader bolden hoppe to gange eller skud out of bounds , skal flytte til den lavest rangerende torv , mens alle andre bevæger sig op et sted.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil