Hvad er de spil som børn spillede i 1950'erne og 1960'erne

? Børn i 1950'erne og 1960'erne spillede en bred vifte af spil, der udfordrede både krop og sind . Disse omfattede gættelege samt løb og racing spil som Tyve Spørgsmål, Red Rover og Duck, Duck, Goose . Mange af de spil er stadig spilles af børn i dag . 20 spørgsmål

Dette spil spilles udenfor, inde i eller under rejser . Én person vælger en person, sted eller ting . De andre har 20 spørgsmål til at gætte det rigtige svar. De kan kun stille spørgsmål, der kræver et ja eller ikke svare. Spørgsmål kunne være : "Er det en person? ", " Er det et sted ? " eller " Er denne person mandlige ? " Den person med det korrekte svar får lov til at vælge det næste emne . Hvis ingen gætter det korrekte svar , den person, der valgte emnet vælger en anden person, sted eller ting, og de ​​spørgsmål, starte igen.
Simon Says

" Simon " råber retninger for alle at følge. Den " Simon " , der ringer , kan sige, " hoppe op og ned," "Turn rundt ", " Tryk på din næse" eller andre direktiver. Formålet med spillet er for dem, der spiller for at kun følge retninger, når indledes med sætningen , "siger Simon . " " Simon siger hoppe op og ned ", " Simon siger vende rundt " eller " Simon siger røre din næse. " Hvis du følger anvisningerne uden " Simon siger " sætning , du bliver den, der ringer eller " Simon ".

Red Rover

Børn danner linjer overalt fra 20 til 50 meter fra hinanden , afhængigt af den tilgængelige plads til at spille spillet. De i hver linje stramt holde hænder. Den ene side kalder til den anden side , "Red Rover , Red Rover, send ( navnet på en person i den anden linje) lige over . " Den person, hvis navn kører så hårdt som muligt til den anden linje med den hensigt at bryde gennem linjen. Hvis hun lykkes at bryde den linje , hun vælger en person fra den stiplede linje og vender tilbage til sin oprindelige linje. Hvis hun ikke er i stand til at bryde igennem , at hun slutter sig til den linje , hun forsøgte at bryde igennem , og den anden linje, råber , "Red Rover , Red Rover send ( navnet på en person i den anden linje) lige over . "
myHotelVideo.com: Fastfrys Tag

Vælg en person til at være "det. " Målet for "Det " er at tagge alle andre. Når du er rørt , skal du fryse i position. Spillere rørt er " frosset" og kan ikke bevæge sig, indtil spillet er slut eller indtil en person, der ikke er frosset rører dem at "frigive " dem. Den spiller, der er mærket tre gange bliver " det ". Hvis den person, der " It" formår at at "fryse" alle spillere på samme tid , så alle er " frosset ", han kan vælge den person, der tager sin plads som "det ".

Duck, Duck , Goose

Børn udgør en stor cirkel før sidder på hug med hænderne under deres armhuler foregiver at være ænder. En person, der er valgt som " fox ". Ræven går langsomt rundt i cirklen trykke hver person på hovedet og sagde: " Duck. Duck. Duck ". Børn kan baske med vingerne som ræv cirkler. Endelig ræven vandhaner nogen og siger, " Goose ". Når det sker en race ensues . Gåsen skal hoppe op og køre rundt i cirklen forsøger at tagge ræven før ræven kan tage hendes plads i cirklen. Hvis ræven kommer tilbage til hvor løbet startede først bliver gåsen ræven . Hvis gåsen tags ræven først , ræven tager en anden drejning.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil