Limerick skattejagter for Kids

Skattejagt udfordrer deltagerne til at bevæge sig fra et sted til det næste , ved hjælp af spor fundet på det første sted for at finde den anden , spor på den anden for at finde den tredje, og så videre. Ved afslutningen af ​​jagten er en belønning eller præmie. Fingerpeg om jagter kommer i mange former; børn, der bruger limericks at beskrive den næste placering oplever en balance mellem udfordring og sjov . Scavenger Hunt Basics

en skattejagt kan være afsluttet ved et individ , ved små grupper konkurrerer om at finde den endelige fingerpeg først , eller som en stor gruppe aktivitet. Sporene er skjult i forskellige steder rundt et sæt søgeområdet. Søgeområdet er op til dig , og hvad der er til rådighed for dig . På en regnvejrsdag , en skattejagt i huset giver sjov væk fra vejret. På den anden side kan en skattejagt på en dag lejr dække hele lejren grunde.
Limerick Basics

limerick er en struktur af digt, som består af fem linjer. De første to linjer rimer med hinanden, efterfulgt af to linjer , der ikke rimer med de to første, men rimer med hinanden, og en endelig linje , der rimer på den første linje. I en ordentlig Limerick, første, andet og femte linier indeholder ni eller 10 stavelser , mens den tredje og fjerde indeholde fem eller seks hver; men du kan justere disse til at gøre dine limericks fungere, så længe digtet stadig har rytme .
Sværhedsgrad

Når du arbejder med limericks som ledetråde , er det vigtigt at huske, hvem de tilsigtede spillerne er, og hvor hårdt du vil have dem til at arbejde, så dine spor er tilstrækkeligt kryptisk . Når du opretter en jagt for små børn , skal dine limericks være selvforklarende , hvilket giver en klar repræsentation af hvor man kan gå næste . For ældre spillere, kan de spor være mere kryptiske , hvis det ønskes , tvinger spillerne til at udlede, hvad fingerpeg betyder.
Clue Beliggenhed

Når du vælger fingerpeg steder, skal du vælge dem, der er vigtigt nok til at blive kendt , og præcis nok til at gøre at finde fingerpeg muligt. For eksempel; hvis du skriver til en lejr jagt blot crafting et digt , der fører til de vigtigste kabinen kan ikke være specifik nok til holdene at finde en clue . Digtene skal placeres i en plet på det sted , der er let at finde , mens du søger , men ikke så let at finde , at teams uheld måske se et digt til senere på jagten.

Tips

Forudsat tips til jagten, enten ved at give dem på forhånd til en jagt -skærm , der rejser med gruppen , men hjælper ikke dechifrere spor, eller ved at give dem i en konvolut med digtene skal læses hvis forvirrede giver teams til at finde hjælp til vanskelige digte. Der er ingen grænse for, hvad en antydning kan være , lige fra blot at navngive et bestemt område af spillet zone, et billede af, hvor clue er skjult.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil