Mattel Kids Spil

Mattels spil for børn spænder fra traditionelle brætspil til fest konkurrencer, hvor spillerne interagerer verbalt. De omfatter simple kortspil som Go Fish sigte på meget unge børn til avancerede strategi spil som " Othello " til tweens . Disse titler er almindeligt kendt, men nogle andre Mattel spil bruger de samme grundlæggende elementer. Silly Story Maker

kortspil Silly Story Maker tager mindre end 30 minutter at udfylde . Kids arbejde sammen om at skabe en historie fra kort, der indeholder karakteristiske billeder. Spillere er nødt til at bruge dette billede til at starte eller fortsætte en historie. Efter årsskiftet løber ud, bliver alle spillere bedt om at genkalde de faktiske omstændigheder i den netop oprettede historie. Barnet huske de fleste fakta vinder spillet. Dens anbefales til alderen 5 og op.

Æbler til æbler Junior

æbler til æbler Junior er et kortspil, der også hjælper børn med at lære og forbedre deres tænkning. Hver spiller trækker en "ting" kort og en "Beskrivelse" -kort. En spiller skal bruge fantasien til at lave en logisk sammenhæng mellem de ting og beskrivelse. En dommer belønner den spiller, der giver den mest kreative svar. Spilleren med den højeste score vinder . Tilslutningerne kan være rigeligt , da spillet har mere end 570 kort. Det anbefales for aldre 9 og op.
Buse !

Buse ! er et ordforråd - drevet spil . Spillere " buse ud " svar på spørgsmål. Spilleren med det korrekte svar får lov til at flytte en brik frem på spillepladen . Hvis spillerne buse ud de forkerte svar , må de forblive tavs , indtil en anden besvarer spørgsmålet . Den første spiller til at flytte en brik helt rundt på brættet , vinder. Buse ! kræver tre eller flere spillere , og er for aldre 10 og op . En junior version er tilgængelig.
SKIP -BO Deluxe

brætspil Skip -Bo Deluxe er designet til børn 7 og ældre. Hver spiller eller hold modtager 30 nedad spillekort fra en forhandler . Disse kort udgør spillerens " Stock " bunken. Spillere trække ekstra kort og kassere kort fra deres " Stock " pæle baseret på et sæt af spilleregler. Den spiller eller et hold , der fjerner hans eller hendes " Lager " først vinder spillet.
UNO Moo!

UNO Moo! børn 3 og op kan lære om landbrug som de matcher dyr og andre figurer. Kampen kan være baseret på figurens type eller dets farve. En blå ko , for eksempel, svarer en anden ko eller blå figur i spillet. Matchende tal gå ind i laden . Den spiller, der runder op alle hendes tal først og får dem i stalden vinder .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil