Scooby Doo spænding og udslip Spil Instruktioner

Scooby Doo spænding og udslip Game er et Pressman Toy Corporation produkt, som oprindeligt blev fremstillet i 1999 Dette spil er ikke længere fremstilles , så spil instruktioner er svære at finde. . Spænding og udslip Spillet er beregnet til to til fire spillere alder 6 og ældre . Dette er en handling og fingerfærdighed børns spil, der tager cirka 20 minutter at spille. Instruktioner
Setup og spille
1

Sørg for at du har alle brikkerne til det Scooby Doo spænding og udslip Game.
2

Fold spillebrættet . Anbring de to store lilla ben på venstre og højre side mod toppen af ​​spillebrættet . Placer de to mindre lilla ben på venstre og højre side i nærheden af ​​midten af ​​spillebrættet .
3

Placer C -formede ring i hullerne i øverste venstre område af spillebrættet . Åbningen af ringen på toppen skal vende til højre .
4

Fjern de tre monster etiketter fra arket. Læg dem i de forsænkede områder af brættet designet til etiketterne.
5.

Placer de tre monster kort til siden. Har hver spiller tage to spiller stykker af samme farve ; man skal være Scooby -Doo . Er alle spillerne placere begge deres player stykker i Haunted House for at starte spillet .
6

Direkte hver spiller til at dreje hjulet . Den spiller, der spinder det højeste antal går først, derefter skiftes der tages i urets måde.
7.

Skiftes spinning spinderen . Flyt en af ​​de to stykker det tilsvarende antal skridt i retning af finish. Spillere kan ikke opdele deres bevægelser mellem stykker .
Special Spaces på Spinner og Gameboard
8

Flyt afspilleren brik til rummet forestiller banden hvis du spin "Join the Gang ".
9

Flyt afspilleren brik til rummet af afspilleren brik længst nede bord, hvis du spinne " Join the Leader ".
10

Har spilleren til venstre shuffle og vælge et monster kort, derefter lægge det med forsiden nedad , hvis du spin på plads med monstrene . Placer øverst på håndtaget og drej med uret at opløse det . Placer top over ringen, og tryk derefter på håndtaget for at frigøre toppen. Hvis din afspiller stykke er væltet eller kastet ud af bestyrelsen , at vende tilbage til start. Flyt stadig - stående stykker til den nærmeste plads. Peg på portrættet af det monster , du synes er ballademager . Skru op for forsiden nedad kort. Flyt fremad syv pladser , hvis du gætter rigtigt ; din tur slutter, hvis dit gæt er forkert.
11

Flyt din afspiller brik i hullet på bjerget, hvis du lander på en pil plads peger på bjerget. Disse pletter er sikkert fra snurretop . Hvis en anden spiller brik er i bjergene stedet, skal den bytte plads med din afspiller brik .
12

Nå Mystery Machine med begge spiller stykker første til at vinde spillet. Du behøver ikke at lande nøjagtigt på Mystery Machine ; en optælling , der bringer dig forbi Mystery Machine tæller stadig som at nå det.
hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil