Hvordan man kan løse Clues til en skattejagt

En skattejagt er ikke så underholdende , når du ikke kan finde skatten. Clues for skattejagt kommer i mange forskellige former, fra den klassiske pirat kort til mere kreative og moderne ordspil . At lære at løse skattejagt spor kan hjælpe med at gøre din jagt mere vellykket , at få dig til skatten hurtigere og hjælpe dig til at vinde spillet. Instruktioner
1

Følg visuelle retninger, hvis spor er givet som et kort. Et skattekort er en klassisk måde at illustrere den rute, som spillerne skal følge for at finde den "X" markerer stedet . De fleste kort vil have bindestreger eller pile fra et sted til det næste . Placeringerne kan gives som etiketter eller billeder. Kort undertiden gives ud stykkevis, med den næste del af kortet på det næste sted .
2

Udfyld manglende bogstaver. Hvis de spor er informative afsnit med ord , der mangler visse bogstaver , tilslut derefter bogstaverne til at danne ord, der arbejder kontekstuelt med resten af oplysningerne. For eksempel, hvis afsnit var om ting , der kan findes på en gård , så hvis sætningen lyder: " Look nær stumpen hvor _ows tygger deres drøv , " og derefter udfylde "c" for køer ville give mere mening end " hows "eller" blår ".
3

udfylde de manglende ord, hvis de spor igen er givet som informative afsnit med relevante oplysninger mangler. Ofte i dette scenario , er de spor præsenteret i et rim , så bare udfylde et ord, der ville gøre kontekstuelle forstand, fuldender rim . For eksempel, hvis fingerpeg lyder " Tag et vink fra dette kort , Look næste i front ____ , " Ordet ", værftet, " i stedet for " skjald " eller " svinefedt ", ville fungere bedst i det tomme.

4

unscramble bogstaver, hvis fingerpeg præsenteres som meningsløse ord. Undertiden ordet spor er præsenteret i " kode ", og det er op til dig at dechifrere denne kode. Normalt ordene vil kun have en lille ændring , således at løse fingerpeg vil ikke være for tidskrævende . For eksempel kan fingerpeg læse, " ooLk ni teh graage ", som unscrambles at læse, " Kig i garagen. "
5

Svar på spørgsmålet eller gåde stillet af det sæt af spor. Nogle spor stille dig et spørgsmål med svaret derefter bruges til at løse fingerpeg. For eksempel i din skattejagt , kan du komme på tre kuverter, mærket "1 ", " 2" og " 3 ", med tre forskellige retninger inde. Ved siden af ​​kuverter er et kort , der lyder : "Hvor mange blinde mus var der?" Da svaret på spørgsmålet er tre , ville det være bedst at tage de retninger i kuverten mærket " 3 ".
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil