Interaktive Mystery spil for børn

gættelege og mystik spil kan spilles gentagne gange uden nogensinde at blive gammel. Da mange af dem kræver kun én spiller at gætte mysteriet , vil en gruppe af børn normalt ønsker at fortsætte med at spille det samme spil , indtil alle har haft en chance for at være guesser . Selv om nogle af disse spil er komplekse at lære, vil en gruppe af børn , der har lært at spille dem normalt ønsker at fortsætte med at spille dem igen og igen . Mafia

Mafia er et komplekst mysterium spil spilles bedst med en ældre gruppe af børn .

Begynd ved at tildele roller. Lederen , eller " fortæller " kan gøre dette ved at trykke hoveder mens alle spillerne har lukkede øjne. Tildele to mafia , en politimand og en læge. Så begynde at spille ved at gå rundt i cirklen . Hver spiller skal præsentere sig selv og erklære, at han ikke er mafiaen , hvilket giver en grund til, at hvis han ønsker ( årsagerne er normalt fjollet ) . Når alle har introduceret sig selv , fortælleren meddeler, at det ' s nattetid og siger, " Byens borgere , til at sove. " Alle spillere skal lukke deres øjne.

Mens alle ' s øjne er lukkede , fortælleren siger, " Mafia vågne op og vælge dit offer . " De to mafia spillere så se op , identificere hinanden ved at se på hinanden , og lydløst vælge deres offer ved at pege . De to mafia skal være enige om , hvem de ønsker at " dræbe ". Når de har besluttet , fortælleren siger, " Mafia til at sove. "

Næste fortælleren siger, " Doktor, vågne op og redde en . " Lægen lydløst åbner hans øjne og peger på én person. Denne person er "frelst" fra mafiaen , så hvis lægen skete for at vælge den person, som mafiaen planlagt at dræbe, så denne person ikke er ude af spillet.

Næste fortælleren siger, " politimand , vågne op og gøre din gætte. " Politimanden lydløst åbner hans øjne og peger på en person, som han mener kunne være mafiaen. Fortælleren giver ham en thumbs -up for ja eller en tommelfinger nedad for ingen angivelse af, om denne person er mafiaen eller ej.

Endelig fortælleren siger, " Byens borgere , vågn op , undtagen [ ,"den spiller, der blev valgt af mafiaen ] . " Den spiller, der blev valgt af mafiaen er ude for varigheden af spillet. Han kan holde øjnene åbne i hele resten af spillet, men han kan ikke tale eller gøre nogen lyde , der indikerer, at identiteten af ​​mafiaen til de andre spillere .

Alle spillere kan derefter beskylde andre spillere for at være den mafiaen. Alle får lov til at gøre beskyldninger , og alle får lov til at lyve. Hvis nogen er anklaget for at være den mafia, skal en anden spiller "anden " anklagen . Hvis anklagen er blevet udstationeret, så den anklagede har en chance for at forsvare sig. Efter at han er færdig med at forklare, hvorfor han isn ' t mafiaen , derefter resten af spillerne stemme om, hvorvidt at "execute " ham. Et flertal vinder . Spillet fortsætter indtil en spiller er blevet " henrettet ". Den " henrettet " spiller som " dræbt " spillere , er ude for resten af runden og kan holde øjnene åbne , men kan ikke tale . Når en spiller er blevet " henrettet " fortælleren siger, " Byens borgere , til at sove, " og spillet fortsætter som ovenfor. Spillet fortsætter, indtil enten alle mafiaen er blevet henrettet eller alle byens borgere er blevet dræbt af mafiaen.
Wink

Wink ligner Mafia , fordi det kræver, at alle at forsøge at gætte, hvem de " killer" er , men dens regler er enklere . At spille Wink, vælge en spiller (normalt ved at trykke hendes hoved , mens alle andre ' s øjne er lukkede ) for at være den "killer ". Spillere derefter sidde i en cirkel. Killer " dræber" andre spillere ved blinkede til dem . Hvis en spiller er blinkede til , skal hun lydløst tælle til 10 og derefter falder ned . Andre spillere forsøge at gætte , hvem der blinkede . Hvis en spiller mener, hun ved, hvem den " killer" er , siger hun, "Jeg har en mistænkt ! " og derefter , hvem der hun synes, det er. Hvis hun er forkert, at hun er ude ; hvis hun har ret, den runde er overstået.
Psykiater

Psykiater er et mysterium spil, hvor gruppen af ​​spillere skaber en gåde , at en spiller skal regne ud. Den " psykiater " forlader lokalet , og resten af spillerne sidde i en cirkel og vælge, hvad deres "sygdom" vil være. Det kunne være noget simpelt , såsom at skulle trykke deres fingre på gulvet , hver gang de taler ; eller det kunne være kompleks, såsom identitet forvirring , således at hver person mener, at han er den person, der sidder til højre for ham . Efter at gruppen har aftalt på deres " problem " psykiateren kommer igen Psykiateren spørger derefter medlemmer af gruppen spørgsmål. Han skal bruge spørgsmål, der kan besvares med "ja" eller "nej" og han skal behandle hvert enkelt spørgsmål til en bestemt person , ikke for gruppen som helhed. Når psykiateren har regnet ud "problem" deles af gruppen, så den runde er overstået, og en anden spiller får en tur som psykiater .
landsbyhøvding

Village Chief kræver også en spiller til at regne ud mysteriet fastsat af gruppen. En person forlader lokalet , og resten af gruppen sidder i en cirkel og vælger én person at være " landsbyhøvding ". Chefen derefter begynder en bevægelse, som vinke armene i luften, som resten af ​​gruppen efterligner . Når hele gruppen er at gøre det bevægelse, kalder gruppen for udenfor spiller til at komme tilbage i. outsider kommer til at stå i midten af ​​cirklen . Landsbyen chef periodisk ændrer bevægelse, og resten af ​​gruppen følger hendes bly. Personen i midten af cirklen forsøger at regne ud, hvem landsbyens høvding er.

To sandheder og en løgn

To sandheder og en løgn er et fantastisk spil for en gruppe af børn for at komme til at kende hinanden bedre. Hver spiller tager en drejning , en ad gangen . Under en tur, skal spilleren angive tre "fakta" om sig selv. To af de faktiske forhold er sande, og den ene er en løgn . Resten af spillerne alle gætte, hvilket udsagn er en løgn. For hver spiller, der gætter forkert, den spiller, der afgav redegørelserne får et point. Enhver person, der korrekt gætter løgnen får også et punkt. Spillet fortsætter, indtil alle har haft en chance for at fortælle to sandheder og en løgn , og spilleren med flest point indsamlet i slutningen vinder .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil