Regler for Snitch , kortspil

Fiskeri kortspil har udviklet sig i de fleste kulturer i mange varianter. Når du spiller et fiskeri kortspil , spillerne forsøge at danne trop, farve , eller , i tilfælde af specialiserede " Go Fish " spillekort, design matcher fra kortene i deres egne hænder , deres modstanderes hænder , eller en uafgjort bunke. Snitch er en variation af en iransk fiskeri kortspil kaldet Gharat , som betyder " plyndre ". Objekt

Dette spil spilles af to eller flere spillere og involverer to dæk af standard spillekort. Knægte og toere er vilde. Formålet med spillet er at være den første spiller til at nå 1000 point ved at danne sæt gennem drage de rigtige kort eller udfordrende modstandernes sæt.
Opsætning

forhandler blander to dæk af kort sammen og omhandler tre kort , med billedsiden nedad , til hver spiller. Dealeren placerer de resterende kort i midten af spilleområdet , vender det øverste kort med forsiden opad og lægger den ved siden af ​​bunken. Spillet begynder med forhandleren ret og fortsætter i urets retning .
First Hand

Hvis han er i stand til , den første spiller danner et sæt af to eller tre kort ( eksempel : KK, 3-3 -J , 4-2) . Hvis han ikke er i stand til at danne et sæt , trækker han fra midten bunken. Han stakke sæt foran ham ( hvis han har lavet en) og enten udsmid eller fylder sin hånd , at opretholde en tre - korts hånd. Efterfølgende sæt er anbragt oven på hinanden .
Fortsat Play

Som spillet fortsætter, kan hver spiller gøre en af ​​tre træk. Han kan skabe et sæt fra sin egen hånd , skal du oprette et sæt ved at trække et kort fra bunken , eller udfordre en modstanders top sæt . Han udfordrer ved at placere en matchende kort nær modstanderens sæt . Hans modstander kan give op på skærmen eller , hvis han er i stand til , forsvare det ved topping det ud med en matchende kort, en donkraft , eller en to. Udfordreren kan fortsætte med at udfordre det samme sæt med en kamp eller et wild card , hvis han er i stand til . Efter udfordreren enten har stjålet hans modstanders sæt eller undladt at gøre det , han fylder sin hånd og spillet flytter til den næste spiller.
Endt spil

spillet fortsætter, indtil bunken er tom . På det tidspunkt , fortsætter spillerne stykket, men kan kun stole på deres egne hænder til at danne sæt, udfordring og forsvare. Spillet fortsætter indtil alle spillere enten har spillet alle kortene i deres hænder eller kasseret dem
scoring

Hver spiller tæller og registrerer sin score ved hjælp af følgende værdier . : treere gennem Nines er værd fem point hver ; Titusinder til Kings er værd ti point hver ; Esser er værd femten point ; Toere er værd tyve point ; Jacks er værd halvtreds point. Den første spiller til at nå 1000 point ved at kombinere sin score med de tidligere runder er vinderen .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil