Kaotiske Card Spilleregler

Kaotisk er et samlerobjekt kortspil, hvor spillerne engagere sig i kamp ved hjælp af kraftige væsener og ødelæggende angreb . Spillet kan spilles med to spillere, som hver har deres egen tilpassede spil kort. Strategi er fundet i at bruge skabninger , steder og angreb , der supplerer hinanden . Opsætning

Start Kaotisk ved første opsætning af spillet område og dine dæk . Hver spiller skal placere sin måtten foran ham , med den kaotiske logoet opad . Din modstander skal placere sin bestyrelse på toppen af ​​jeres så begge bestyrelser er rørende .

dine dæk bør bestå af tre væsenkort , 10 angreb kort og fem Placering kort. Hver spiller skal placere sine væsenkort på de afmærkede rum af hans bord. Bland dit angreb kort og placere dem med forsiden nedad på tavlen i området mærket "Attack ". Gør det samme med den placering kort.

Flip en mønt til at afgøre, hvem der går først . Begge spillere vil trække de første to angreb Cards fra deres dæk og holde dem i hånden .
Bevægelse

Når hver spiller tager hendes tur , hun vil fuldføre to faser før turn skifter til modstanderen . Den første fase begynder, når spilleren afslører det første kort fra hans dæk Placering Cards. Dette kort vil være rammen om kampen , og spillerne skal undersøge kortet for at se, om der er nogen bonusser eller effekter, der skal overholdes under vendingen .

Herefter skal du indtaste handlingen fase, hvor du bliver nødt til at bevæge sig mindst én af dit væsen kort i enhver retning på brættet. Væsner kan gå frem eller tilbage én plads på spillepladen , men de kan ikke optage samme rum som en anden skabning . Hvis dit væsen er på en plads direkte foran din modstanders skabning kan bekæmpe finde sted. Kun én forekomst af kamp kan forekomme hver tur .
Bekæmpe og vinde

Begynd kamp ved først at kontrollere at se, hvilken skabning vil angribe først . Dette gøres ved at undersøge " initiativ" markør på Placering kortet. Det væsen med den højeste værdi i det børsnoterede initiativet angriber først. Hvis initiativet er ild-elementet , det væsen med de højeste brandklasse angreb først. Hvis der ikke skabning besiddelse dette initiativ , den spiller, der begyndte bekæmpe angreb først.

angribende spiller vil trække et angreb kort fra hans dæk og føje den til hans hånd. Ud af de tre kort nu i hånden , vil spilleren vælge én til at spille. Skader bestemmes ved at tilsætte base skade af angrebet på eventuelle bonusser fra Elemental Damage . For eksempel vil en vandbaseret angreb af en vand væsen mere skade end en vandbaseret angreb af en ildbaserede væsen. Det samlede tab trækkes fra modstanderens skabning ; Det er nu hans tur til at angribe tilbage på samme måde . Ethvert væsen, der modtager mere skade end den samlede energi kasseres.

Spillet fortsætter indtil en spiller har med succes besejrede hver af hans modstanders skabninger.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil