har alle sidde i en cirkel for at diskutere mutualisme . Bruge eksemplet med egern begrave agern . Når egernet glemmer at vende tilbage til et agern , et egetræ har en chance for at vokse . Således træet ydelser fra egern , samt egern nyder godt fra træet ved at spise agern .
2
Vælg et egern . Egernet vil sidde i midten af cirklen og forsøger at holde styr på, hvor hans agern er skjult .
3
Har egern hånd ud af de tre agern til tre siddende børn. Alle børnene på ydersiden af cirklen er potentielle " huller " for agern .
4
Pass agern rundt på ordet " go!" Børnene kan eftergøre aflevering forvirre egern , men de kan ikke holde på agern og skal passere dem hele tiden . Da agern bliver vedtaget, egernet har at forsøge at holde styr på, hvor de er.
5
Standse spillet efter cirka et minut , så egernet kan grave op hendes agern ved at pege på tre "huller ", hvor hun mener, de er skjult . Mest sandsynligt, mindst en af de "huller " vil være tomme, viser, at ikke alle de agern , der er skjult vil blive spist . Lad børnene holder unfound agern stå op som træer til at demonstrere væksten i skoven som runder af spillet fremskridt.
6
spille flere runder med forskellige egern. Når du har udviklet en betydelig skov , stoppe spillet og gennemgå lektionen igen .
Clipart