Sådan spiller Indendørs Hopscotch

Hopscotch er et simpelt spil , der hjælper børn udvikler balance og hopping færdigheder. Det er almindeligt spilles udendørs , ved hjælp af kridt til at gøre spillet , men det er også en stor indendørs aktivitet , der får børnene op og udøver på kolde eller regnfulde dage. Hjælp dit barn oprettet spillet og derefter slutte sig til sjov eller invitere en eller flere venner over.Things du har brug clipart Afdækningstape
lille objekt myHotelVideo.com: Vis Flere Instruktioner
1

Opsæt hinke spil på ethvert gulvareal i dit hjem. Det kan være en tæppebelagt , flisebelagt eller træ gulv overflade . Brug malertape til at skitsere de ni , der forbinder firkanter. Foretag firkanterne store nok til en fod til at passe ind .
2

Tilrettelæg hinke spil, så de første tre bokse er oven på hinanden , så to kasser er side-by- side, så et enkelt kasse , og derefter to flere kasser side-by- side, og den endelige feltet øverst . Udformningen af ​​den endelige kasse som en halv cirkel . Nummer kasserne fra 1 til 9 Start fra bunden ved hjælp af malertape . Den niende halv- cirkel rum betragtes som " hjem ".
3

Find et lille objekt at bruge som markør . En penny eller Sækkestolen fungerer godt. Kaste markøren i den første boks . Det skal lande i den udpegede firkant uden hoppen ud eller røre ved en linje , eller du mister din tur.
4

Hop på den ene fod , når der er en firkant og placere to meter ned , når der er side- by-side torve. Du skal hoppe over pladsen med markøren og fortsætte hopping ned spillepladen . Boksen nummereret " 9" er en rasteplads for at blive brugt , før du hopper tilbage.
5

Vend rundt og hovedet tilbage , stopper for at hente markøren. Hvis du med held gøre det gennem kurset, fortsætte din tur kaste markøren til den næste nummererede kassen.
6

Miste din tur, hvis markøren ikke lander i boksen , din fod lander på en linje, du undlader at hoppe på den ene fod , du trin uden en kasse eller vælter. Den næste spiller tager en tur hver gang nogen undlader at følge alle reglerne.
7

Genoptag din tur ved at kaste markøren i den samme firkant , som du har begået en fejl på . Vinderen er den første til at smide en markør i antallet "9" rum og fuldføre kurset.
Clipart

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil