Ideer til Win , Lose eller Draw

Spillet Win , Lose eller Draw værker på en måde , der svarer til charades eller Pictionary . Spillere deler sig i to hold . Én person, så vælger et ord , sætning eller titel og forsøg på at føre sine holdkammerater til det rigtige svar ved at trække billede spor i forbindelse med svaret. Medlemmerne på hver side er givet en tidsfrist til at fuldføre deres halvdel af runden. Tema spil

Spil din egen tema spil. Hvis din gruppe omfatter fans af litteratur , spille et spil baseret udelukkende omkring bogtitler . Hvis du er filminteresserede , prøv et spil med kun filmtitler . Andre temaer kan fokusere omkring ord, sætninger eller titler fra en bestemt tidsperiode. For yngre børn , kan du oprette spor fra tegnefilm eller Disney-figurer , eller bygge et spil omkring undervisningsmateriale. Sådanne spil kan omfatte dyr eller tal for mindre børn , og lande eller statslige hovedstæder for ældre børn .
Timing

Skift frist på hver runde. Hvis du har yngre , uerfarne eller dårlige spillere , forlænge fristen for at imødekomme deres leg. Hvis du har stærke hold af erfarne spillere , forkorte den tid givet at trække spor. Dette vil øge intensiteten af ​​spillet.
Blind Play

Tegn spor bind for øjnene . Når spilleren skitsering spor ikke er i stand til at se, hvad hun trækker , spillet har potentiale for ekstra dumhed og øjeblikke af munterhed . Har spilleren læse ordet eller sætningen først, derefter henvende sig til tegnebordet og don blindfold . Dette kan bidrage til at sikre lige konkurrencevilkår , hvis du har en blanding af gode og dårlige kunstnere.
Strafpoint

Mister et punkt for hver forkert gæt. Hvis du ønsker at gøre spillet sværere og mere støjsvage , og at tvinge spillerne til at finpudse deres færdigheder , har det modsatte hold at holde styr på forkerte gæt og trække point for hver enkelt. Du kan være nødt til at ændre det antal point givet for hvert korrekt gæt at afslutte spillet med en positiv score .

Skiftende sider

skifte side inden runden. I stedet for at lade den ene side at spille, indtil tiden løber ud , eller et korrekt svar er opkaldt , tildele en tilfældig mængde tid for hver side for at konkurrere om at gætte hver fingerpeg. Begge hold skal udpege en repræsentant til tegne, så den ene side konkurrerer i 15 sekunder. Hvis det første hold ikke har gættet det ord , sætning eller titel spiller flytter til det andet hold. Det andet hold kan bruge de samme tegninger , tilføje dem , eller starte sin egen . Efter 15 sekunder play går tilbage til det første hold . Det første hold til at gætte korrekt, før den tid, der er tildelt runde udløber vinder point.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil