Circle Time Aktiviteter for modtagelse

Uanset om det er et kontor reception eller et bryllup , er der tilfælde, hvor masser af mennesker mødes , som ikke alle kender hinanden. Uanset begivenheden , er der flere aktiviteter og spil folk i alle aldre kan lege at bryde isen og komme til at kende hinanden lidt bedre. Ser du på mig?

Til denne aktivitet , er et medlem af gruppen valgt som den, der ringer . Resten af spillerne sidde i en cirkel med hovederne nedad . Når den, der ringer siger, " Klar, parat , se, " hver spiller ser op på én bestemt person i cirklen. Hvis denne person er at se på den samme spiller , hvilket gør øjenkontakt, de to spillere er ude . De kan præsentere sig selv for hinanden, hvis de ikke kender hinanden i forvejen . De forlader cirklen , og spillet fortsætter . De sidste to personer i cirklen er vinderne og kan vælge den næste , der ringer .
Ikke gør, hvad jeg gør

Til denne aktivitet , spillerne samles i en cirkel og en spiller begynder. Han siger en handling ( såsom " Klap i hænderne "), men udfører en anden handling (f.eks dans på plads ) . Spilleren til hans højre og derefter udfører handlingen den sidste spiller sagde ikke den, han gjorde. Da han udfører denne handling (i dette tilfælde , klappe hænderne ) , siger han en anden handling (såsom " Stomp dine fødder "). Spillet fortsætter i et hastigt tempo. Når en spiller gør forkert handling eller kan ikke tænke på en ny aktion , han er ude. Spillet fortsætter , indtil der kun er én spiller tilbage .
Hvad My Mom Likes

dette spil, én person er leder og kender hemmeligheden til spillet mens alle andre er uvidende . Hver spiller i cirklen gør en erklæring , der følger dette mønster : " Min mor elsker ______ men hader ______ . " Lederen vil sige " Sand " eller " False " til denne erklæring , da spillerne forsøge at regne ud, hvad det mønster er . For eksempel kan lederen vælge at sige " Sand ", når bogstavet "T " anvendes i det første punkt , men ikke i den anden , når det første element er en drink , og den anden er mad , eller når det første element er varmt og den anden er kold. Den første spiller til korrekt gæt mønsteret vinder og bliver den næste leder.

Dyrelyde
p første vælge en spiller til at være "det" og en spiller til at være lederen. Alle spillere sidde i en cirkel med undtagelse af " It" og lederen , der står i midten. Lederen bind for øjnene "det" og vender ham rundt i en langsom cirkel , skiftende retninger flere gange. Når lederen stopper " It" "det" point til en person i cirklen og siger navnet på et dyr. Denne person skal gøre lyden at dyret gør . "Det " så gætter hvem de lige har peget på . Hvis han får det forkert , fortsætter afspilningen . Hvis han får det rigtige , så er spilleren bliver "det" og "det" slutter cirklen .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil