Teenage Gruppespil

Når du planlægger en fest for teenagere , at planen gruppe spil holder alle de involverede i partiet teenagere og forhindre kedsomhed . Gruppe spil virker som isbrydere for nybegyndere. Award små præmier til alle deltagere . Menneskelige knob

spille dette spil med en stor gruppe eller flere mindre grupper. Er alle teenagere stå i en cirkel og gå mod midten af cirklen , at komme så tæt som de kan til hinanden. Hver spiller rækker ud og griber to andre spilleres hænder , og sørg for ingen har to af samme spillerens hænder . Når alle holder hænder , gruppen forsøger at bakke ud i en cirkel. De teenagere nødt til at gå over og under hinandens hænder, arme og ben for at få untangled uden at slippe deres griber . For at spille dette som et spil , har grupper kapløb mod hinanden for at se, hvem der kan udrede deres menneskelige knude den hurtigste.
Island Spil

Split teenagere i to grupper eller flere grupper , hvis du har mange teenagere . Forklar de grupper, de vil være strandet på en ø , og de ​​har fem minutter til at tænke på den ene og eneste emne, de har lov til at bringe. I slutningen fem minutter hver spiller afslører emne han ville tage , og hvorfor han ville tage det . Så hvert hold har 15 minutter til at diskutere, hvordan de kan sætte deres poster sammen til at oprette andre emner. Holdet med de mest kreative svar , vinder spillet .
Gør det Bigger

Opdel holdene i to grupper eller flere små grupper. Giv hvert hold en pakke af papirclips eller en rulle folie . Formålet med spillet er for teenagere til at oprette en post med levering de fik . Hvert hold har 15 minutter til at skabe et element af deres valg. De skal holde tilføje til det element, for at gøre det større og bedre, indtil tiden udløber. Ved slutningen af ​​15 minutter hold præsentere deres endelige produkt til voksne dommere. Dommerne annoncere vinderen for den mest kreative opfindelse.
Hvem er leder?

Er alle teenagere sidder i en rundkreds og fortælle en teenager til at forlade lokalet . Det spiller der er " det " spiller . Resten af cirklen træffer afgørelse om en leder. Når de har besluttet , at bringe "det" spiller tilbage i cirklen. Lederen begynder at gøre noget som hop på den ene fod , gnid hovedet eller klappe sine hænder. Alle andre spillere er nødt til at følge lederen. Lederen fortsætter med at ændre holdninger , mens de andre teenagere skal følge ham . Den "det" spiller har tre gæt til at regne ud, hvem lederen er . Hvis han gætter rigtigt , lederen er den nye "det" spiller . Hvis han ikke får det rigtige , han har til at være " den " igen.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil