Ideer til Clues til en skattejagt

skattejagter kan tilføje sjovt at Halloween parter , fødselsdage, campingture og andre lejligheder . De kan spilles af enkeltpersoner eller teams. Spillerne får en række spor, der tager dem fra et sted eller et objekt til et andet. Den spiller eller et hold til at nå alle de objekter eller steder først , vinder spillet . Clues for Routes

en skattejagt , der finder sted på en udpeget rute vil holde alle spillere på vej i samme retning . Clues , der er givet , vil kun involvere lokaliteter eller genstande langs ruten. For eksempel kan en anelse læse, hvad der foregår på 7:00 på kvarteret skole? For at finde ud , vil spillerne nødt til at gå på skolen og tjekke opslagstavle. Når de finder ud af, hvad der sker på 7:00 , de bringer disse oplysninger tilbage med dem i slutningen af spillet.

Spillere ville derefter læse den næste clue . Det ville enten være på en liste udleveres ved starten af ​​spillet , eller placeres på skolens opslagstavle. Den første spiller eller et hold til at nå alle de spor og gøre det tilbage til hjemmebasen vinder .

Clues for Locations .

Når skattejagten er ikke på en udpeget rute , de spor nødt til at være mere specifik. For at få spillerne fra et sted til et andet, vil de spor indeholde placering detaljer . For eksempel kunne man fingerpeg være at krydse broen på legepladsen, hvor du vil se en gynge. Spillerne bliver nødt til at finde ud af hvilken lokal legeplads har en bro ved det , så gå til gyngestativ . Den næste clue , som ligger på gyngestativ , ville fortælle spillerne , hvor de skal gå næste . Planlæggeren kan kræve spillerne til at tage et billede af sig selv ved den placering, bevise, at de var der. Den første til at nå den endelige placering vinder.

Object spor

skattejagt , der omfatter objekt spor , hver spiller eller et hold får en liste over emner de skal finde på egen hånd. Listen kan omfatte en græsplæne gnome , hår børste , lygtepæl , eller enhver anden tilfældig element, der kan findes i de fleste samfund . Planlæggeren kræver, at spilleren eller holdet til enten bringe de elementer tilbage eller tage et foto for at bevise de fandt dem . Spillere derefter gå ud for at finde objekterne på listen. Spillere , der kommer tilbage den hurtigste, og med de fleste punkter på listen, vinde spillet.

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil